בחירות 2022

לפיד: "היהודים שתקפו לוחמי צה"ל - עבריינים מסוכנים"

ראש הממשלה יאיר לפיד גינה בחריפות את תקיפת כוחות צה"ל בחווארה והבהיר כי "המתפרעים היהודים שתקפו באלימות את הלוחמים הם עבריינים מסוכנים שיש להוקיע, הם מסכנים את חיי הלוחמים שלנו ופוגעים במדינת ישראל"
דוד זולדן |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
ראש הממשלה יאיר לפיד גינה את תקיפת לוחמי צה"ל הלילה בחווארה ותקף במילים קשות את התוקפים שפצעו 4 לוחמים.
"המתפרעים היהודים שתקפו הלילה באלימות את לוחמי צה"ל בחווארה הם עבריינים מסוכנים שיש להוקיע אותם ולמצות איתם הדין ללא היסוס ובמלוא החומרה" אמר לפיד. "הם מסכנים את חיי הלוחמים שלנו והם פוגעים במדינת ישראל. אני מחזק את הכוחות הלוחמים בשטח ואת מג״ד הצנחנים וחייליו שנמצאים שם כדי להגן על עם ישראל".
גם שר הביטחון בני גנץ הגיב לאירוע ואמר כי הוא "מגנה את האלימות כלפי לוחמי צה״ל אתמול בשומרון. נפעל למיצוי הדין עם העבריינים שאינם מייצגים את ההתיישבות ופוגעים ביכולת לספק ביטחון לאזרחי ישראל ולתושבי האזור. לחיילי צה"ל יש גיבוי מלא ורוח גבית להמשיך לפעול ולבצע את משימתם המבצעית".
שרת הפנים, איילת שקד הדגישה כי: "תקיפת חיילי צה"ל הלילה על ידי יהודים הינה אירוע מביש ואני מגנה אותו בכל תוקף. אותם אנשים אינם מייצגים את המתיישבים ביו״ש. אני מחזקת את הלוחמים ששומרים על כולנו. אלימות כלפי כוחות הביטחון חייבת להיענות במיצוי הדין במהרה עם המתפרעים".
ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיב ואמר כי: "אני מגנה בתוקף את האלימות נגד לוחמי צה״ל וקורא לכוחות הביטחון למצות את הדין עם הפורעים". יחד עם זאת הוסיף נתניהו כי "אני גם מוחה על הניסיון להכתים ציבור גדול של מתיישבים בגלל מעשה פסול של בודדים. הרוב המוחלט של המתיישבים מכבדים את החוק, משרתים בצה״ל ומוקירים תודה עמוקה ללוחמינו שמגנים על כולנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח... קוף אנטישמי
    דוד הסעות 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר חודשים שהערבים בחווארה משתוללים, תוקפים, פוצעים ומנסים לרצוח יהודים... ועכשיו פתאום הקוף התעורר. לפיד אתה קריקטורה
    סגור