תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 נגד לפיד: "לא עושים קופי פייסט"

לאחר שהוציא הודעה בה הוא משבח את כוחות הביטחון, ירון אברהם עקץ: "מי שחיסל אותו הם מאבטחים אזרחיים בכניסה למעלה אדומים. לא על כל הודעה עושים קופי פייסט, זה לא רציני"
מערכת ice | 
ירון אברהם (צילום ויקיפדיה)
סוף כל סוף, אחרי מצוד של שבוע וחצי, המחבל שחוסל הערב במעלה אדומים התברר כעודאי תמימי, מי שגם ביצע את פיגוע הירי בשועפאט בו רצח את נועה לזר ז"ל ולפציעתם של מאבטח וחיילת נוספים. בכליו אותרו גם רימון וסכין.
ראש הממשלה יאיר לפיד כתב: "מברך את כוחות הביטחון: צה"ל, שב"כ, משטרה ומג"ב על חיסולו של המחבל עודאי תמימי בעת ניסיון לפיגוע נוסף לאחר הפיגוע במחסום שועפט בו נהרגה סמלת נועה לזר ז"ל. לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשים ידינו על כל מחבל שפוגע באזרחי ישראל וחיילי צה"ל. נפעל ביד קשה וללא היסוס נגד הטרור".
 
כתב חדשות 12 ירון אברהם תקף את ההודעה: "הודעה מוזרה של לפיד. לא צהל, לא שבכ, לא משטרה ולא מגב חיסלו את המחבל. מי שחיסל אותו הם מאבטחים אזרחיים בכניסה למעלה אדומים. לא על כל הודעה עושים קופי פייסט, זה לא רציני".

כתב חדשות 14 הלל רוזן ביטון עקץ גם הוא: "עם כל הכבוד העצום לכלל גופי הביטחון, מי שחיסל את המחבל המתועב הערב הם שני מאבטחים אזרחיים לחלוטין, שאינם נמנים על הגופים הללו. לעדכונך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה