בחירות 2022

שקד נגד מיכאלי: "תחב"צ בשבת זה חלק ממערכת הבחירות"

שרת הפנים איילת שקד השתתפה בכנס הבחירות של המכון הישראלי לדמוקרטיה ובית יגאל אלון, והתייחסה לסוגיית התחבורה הציבורית בשבת, לימודי ליבה, נתניהו ועוד
מערכת ice |  1
שרת הפנים, ח"כ איילת שקד (הבית היהודי), התייחסה להצהרת שרת התחבורה כי הרכבת תפעל בשבת בגוש דן: "תחב"צ בשבת זה חלק ממערכת הבחירות. עוד שנה יש שר תחבורה אחר ומי יודע מה יקרה. אנחנו תומכים באמנת גביזון-מדן, אבל צריך לשבת ולדבר. לא תחבורה ציבורית, רכבת זה דבר מרחיק לכת".
עוד התייחסה להסכם בין יו"ר האופוזיציה למפלגות החרדיות על לימודי ליבה: "בממשלת ימין חשוב שהקול השפוי שלנו יישמע. אני בשום אופן לא מוכנה להעביר עוד תקציבים למוסדות הפטור בלי לימודי ליבה. אנחנו רואים זאת עין בעין עם החסידויות. עלינו להילחם שיאפשרו להם לעבור לחינוך העצמאי ולימודי ליבה, וכן להגדיל החינוך הממלכתי-חרדי. יותר ויותר חרדים רוצים לשלוח את ילדיהם לממ"חים, ועלינו לדאוג שיותר ויותר ייפתחו".
שקד בנוגע למצב הביטחוני בשטחים, אמרה כי "לראשונה גירשתי משפחות מחבלים ככלי הרתעתי. ביהודה ושומרון בתקופה האחרונה, במיוחד בשומרון, יש עלייה באיכות ובכמות הפיגועים, גזרת שכם וג'נין בוערת. מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לא משתלטים על האירוע והמצב ייגמר באסון. צריך לדון בקבינט המדיני-ביטחוני, שדרשתי את כינוסו מלפיד לפני כשבועיים במכתב". עוד אמרה כי צריך לבטל את חוק ההתנתקות, וכי העלתה זאת כמעט מדי שבוע בממשלה ונתניהו היה מוריד זאת מסדר היום.
באשר להמלצה על נתניהו למרות הקמפיין כנגדה, הגיבה: "אני לא תומכת בנתניהו כפרסונה. הוא פשוט עומד בראש המפלגה הגדולה ביותר במחנה הימין, יש מקום להנהגה חדשה אבל הליכוד בוחר בו פעם אחר פעם. מכיוון שאני אשת ימין אני תומכת במי שעומד בראש מפלגת הימין הגדולה ביותר". בנוגע להצהרותיו של דרעי בעניין הקלון, אמרה: "באופן עקרוני, אני בעד תיקונים במערכת ולא הרס המערכת. אני בעד פסקת התגברות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המדינה הפכה לגלובלית בזכות כל הגויים פה
    אורח 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך שחייבת להיות גם תחבורה ציבורית בשבת
    סגור