בחירות 2022

אין עם מי לדבר? מיכאלי רואה אופק מדיני וחברתי

יו״ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, בכנס הזנקת הקמפיין: ״הממשלה הבאה חייבת לחדש את התהליך המדיני״.
דוד זולדן |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מפלגת העבודה השיקה אמש את הקמפיין שלה באירוע חגיגי שקיימה בנמל תל אביב. באירוע השתתפו מעל ל-600 פעילי ופעילות המפלגה מכל רחבי הארץ והוצגה בו נבחרת הרשימה לכנסת.
יו״ר המפלגה, השרה מרב מיכאלי נאמה באירוע: ״בלי פתרון שתי המדינות זה יהיה סופה של מדינת ישראל כפי שאנחנו אוהבים. לא ניתן לזה לקרות. הממשלה הבאה חייבת לחדש את התהליך המדיני. יש לנו היום יותר שותפים מהעבר. חייבים למנף את הקשרים כדי להביא עוד ועוד שלום ולשמור על האינטרסים של ישראל״.
בתחום החברתי הגדירה יעד להעלאת שכר מינימום:  ״נגדיר יעד להעלאת שכר המינימום - עד לסכום של 7000 ש״ח בחודש. העלאת שכר המינימום תחלץ אלפי ישראלים ממעגל העוני. זה לא רק צודק, זה גם כלכלי״.
בתחום הדת והמדינה התחייבה השרה להמשיך לפעול לקידום תחבורה ציבורית בשבת: ״התחבורה הציבורית בישראל חייבת לפעול בכל ימות השבת. גם בשבת. אנחנו לא נגד. לא עולה על דעתנו שמישהו יכניס תחבורה בכפייה בשכונה שלא מעוניינת בכך, אבל מספיק לכפות מצור בסוף השבוע על כל אזרחי ישראל״.
עוד התחייבה השרה לעמוד חוצץ אל מול ניסיונות הפגיעה ברשויות אכיפת החוק: ״נמשיך לעמוד לצד מערכת המשפט ונגן עליה מפני אלה שמנסים כל הזמן לפגוע בה, לסרס אותה ולהפוך אותה לכלי בשירות הפוליטיקאים. נקדם את חוק הנאשם שלא יאפשר לנאשם בפלילים לעמוד בראשות הממשלה״.
 
על ההסתה והאלימות, כך לדבריה: ״הייתי בבית ספר בליך וראיתי מקרוב את אותה אלימות והסתה שמאיימות עלינו מאז שאיימו על יצחק רבין. למעשה מי שהיו אז עשבים שוטים, הם היום חברי כנסת. ואם אנחנו לא ננצח, הם חלילה יהיו מחר שרים. 
״האלימות וההסתה האלה, כמו שנעשו אז נעשות גם היום, בחסותו של אדם אחד, שלא רק שיש לו כתב אישום פליליים, אלא יש נגדו גם כתב אישום ציבורי מוסרי עמוק, על ההרס שהוא גרם וגורם למדינת ישראל ולעם ישראל״.
״האמת שלנו היא מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית. נילחם על האמת שלנו בכל הכח. מדינה של העם היהודי עם שוויון זכויות גמור לכולם. אנו עומדים בפני סכנת גזענות, שמרנות ושחיתות. לא ניתן לזה לקרות. יש לנו נבחרת מצוינת - והאמת שלנו תנצח״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיליארד וחצי סינים לא טועים. צריך ללמוד מהם כיצד לטפל
    אמיר 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במוסלמים, האגורים שלהם, ואז תשקוט הארץ 400 שנה
    סגור