בחירות 2022

ליברמן קרא לנתניהו גבלס ועלול להיפגע מהבומרנג הגרמני

בומרנג, החטא ועונשו, גלגל מסתובב? כל הכינויים קולעים לסיטואציה שאליה נקלע ליברמן אתמול. כמעט לפני שנה תבע ליברמן עיתון חרדי שהשווה אותו לשר התעמולה הנאצי והנה רק אתמול את אותו כינוי בדיוק הוא הדביק ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו
דוד זולדן |  1
אביגדור ליברמן, יוזף גבלס ובנימין נתניהו (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל, סופיה גורדון)
מפלגת ישראל ביתנו שיגרה אז מכתב התראה לפני תביעה לעיתון החרדי "המודיע", ולמשה חיים שינפלד, איש עסקים מוכר ומפעילי אגודת ישראל, לאחר שכינה בטורו השבועי את שר האוצר אביגדור ליברמן: "גבלס" שכיהן כידוע כשר התעמולה הנאצי.
במכתב ההתראה של המפלגה נכתב אז כי "מדובר בלשון הרע על המפלגה, ועל העומד בראשה, וכי האחריות האזרחית שמטיל החוק על המפרסם - חלה גם על העיתון. לנוכח האמור, ומבלי למצות בכך את טענותיה של מרשתנו, הנכם נדרשים לפרסם התנצלות ברורה ובלתי מסויגת, על דבר לשון הרע שפרסמתם. שאם לא כך, ישקלו מרשינו נקיטת צעדים משפטיים", נכתב.
עוד נכתב במכתב ההתראה כי "מדובר בלשון הרע על המפלגה, ועל העומד בראשה, וכי האחריות האזרחית שמטיל החוק על המפרסם - חלה גם על העיתון. לנוכח האמור, ומבלי למצות בכך את טענותיה של מרשתנו, הנכם נדרשים לפרסם התנצלות ברורה ובלתי מסויגת, על דבר לשון הרע שפרסמתם. שאם לא כך, ישקלו מרשינו נקיטת צעדים משפטיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וכולם יודעים מי עומד מאחורי החרדים
    גל 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח בנקיטת עמדות פוליטיות ותעמולה שכזו. אכן שיטות שמגיעות מדיקטטורות אפלות.
    סגור