בחירות 2022

ליברמן השווה את נתניהו לגבלס וסטאלין ועורר סערה

שר האוצר בהאשמה חמורה נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בתגובה לטענה כי ביקש להזמין רצח של ניצב במשטרה לפני 20 שנה. הליכוד בתגובה: "דבריו של ליברמן מבזים את השואה, דורשים מלפיד וגנץ לגנות מידית"
דוד זולדן |  4
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
יו"ר ישראל ביתנו השווה היום במהלך שיחה עם כתבים לפני כניסתו לישיבת הממשלה את נתניהו לשר התעמולה הנאצי יוזף גבלס ושל שליט ברית המועצות לשעבר יוזף סטאלין. הדו קרב בין ליברמן לנתניהו עולה שלב. לאחר שבשבוע שעבר כינה את נתניהו: "חלאת המין האנושי", הטיח היום ליברמן בנתניהו האשמות לא פחות חמורות: "מדובר בעלילת דם, זה שיטות שמאפיינות את נתניהו.
בן אדם 'נזכר' באירועים מלפני 20 שנה ומפרסם אותם חודשיים לפני הבחירות", אמר ליברמן. "מדובר בהאשמות חריפות ואבסורדיות, שעליהן הם חוזרים מיליון פעמים עד שאנשים מתרגלים לאותו אבסורד. מדובר בדברים הזויים ובעלילות", הוסיף.
ליברמן טען כי נתניהו "מבין שהצבעה לישראל ביתנו מרחיקה אותו מהשלטון, ולכן יעשה הכול על מנת לפגוע בנו". לדבריו, "הם מפעילים לחץ על היועצת המשפטית לממשלה על מנת שהיא תודיע על פתיחת חקירה, למרות שמדובר בדברים הזויים, ובנשק שבו הם משתמשים כנגד ישראל ביתנו".
שר האוצר ציין כי הוא מצפה שהיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה תודיע על סגירת הבדיקה הראשונית שבה פתחה בדבר הטענות נגדו: "היא תגיד שמדובר בשקרים, ושאין שום מקום לפתיחת החקירה".
מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של ליברמן: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מיד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    במה הוא טועה? אכן שיטות הנהוגות במשטרים אפלים. ואיך זה
    גל 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביזוי השואה בדיוק? אף אחד לא התייחס לקורבנות, אלא ו ביקורת על מנהיגות.
    סגור
  • 3.
    פוליטקאי מסית ומסוכן
    שביט 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמירות קשות ומקוממות
    סגור
  • 2.
    ליברמן זה היטלר החדש !!! (ל"ת)
    אסף 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    בליכוד "דורשים מלפיד וגנץ לגנות מידית"? ומה עם פוסיקט?
    דלק סילוני 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא ראינו שהפריע לכם כל כך כשפוסיקט, בן הנאשם הסגול, ערך השוואות לגבלס בטוויטר ותקף כך אחרים על רקע פוליטי. זה קרה יותר מפעם אחת. איפה הייתם אז?
    סגור