בחירות 2022

ליברמן נגד נתניהו: "חלאת המין האנושי, הוא בפאניקה"

שר האוצר האשים את יו"ר הליכוד בניסיון לפגוע בו אלקטורלית באמצעות טענות על בקשה להזמנת רצח של ניצב במשטרה לפני 20 שנה ועל ידי הקמת מפלגה של דוברי רוסית. "הוא בפאניקה, ימשיך לקבל 59 בסקרים"
דוד זולדן |  3
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
שר האוצר אביגדור ליברמן תקף היום בחריפות יוצאת דופן את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והאשים אותו פעם נוספת בניסיון לעורר שיח ציבורי נגדו בשל הבחירות, הפעם בגין טענותיו של אדם שסיפר כי ליברמן אמר לו לפני 20 שנה שהוא מוכן לשלם עבור רצח ניצב במשטרה.
"כל בן אדם סביר שמקבל הצעה לרצוח ניצב במשטרה מצופה שירוץ למשטרה", אמר ליברמן בכניסה לישיבת הממשלה וציין שיפנה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה. "העובדה שהוא נזכר 20 שנה אחר כך מדברת בעד עצמה. מדובר בשקרן פתולוגי וקמצן פתולוגי שחולה על כסף".
ליברמן אמר עוד כי "מדובר בשיטות נתניהו, אנחנו זוכרים גם את הסיפור של גנץ ויוסי בכר. האיש פשוט חלאת המין האנושי. מה שמפריד בינו לבין השלטון זה אביגדור ליברמן, הוא בפאניקה, בהיסטריה. אנחנו מפלגת הימין היחידה שאומרת שלא תשב איתו. מי שמפריד את נתניהו מהשלטון זה אני".
ליברמן ציין כי "בכל מערכת בחירות הוא מנסה להקים מפלגה רוסית חדשה. לא יעזור לו דבר, הוא ימשיך לקבל 59 בסקרים. כל הבלוק הפונדמנטליסטי יקבל הרבה פחות מזה".
הליכוד הוציא תגובה לדברי ליברמן, שאותה פרסם גם נתניהו עצמו בחשבונותיו ברשתות החברתיות: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100 אלף דולר כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".
היועמ"שית גלי בהרב-מיארה תערוך השבוע התייעצויות עם גורמים בכירים במשטרה על הטענות שהושמעו נגד ליברמן, אך לפי ההערכות אין היתכנות לפתיחת חקירה נגד ליברמן. הסיבה לכך היא היעדר ראיות תומכות מצד הפעיל לשעבר וחוק ההתיישנות ופרסום הדברים בעיצומה של מערכת בחירות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביבי שיקר ב15 שנותיו ליותר מ15 חכ"ים קמצן ומושחת ידוע
    ביבי רע לישראל 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהיום הראשון שנכנס לתפקיד ראש הממשלה, עסק בהונאות שקרים והשתלטות על המדיה להפנט את האזרחים. והקופים המרוקאים נפלו בפח
    סגור
  • 2.
    נתניהו לא בוחל באמצעים אדם בזוי
    סימה 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נתניהו רקוב מהשורש, יחד איתו מפיל את כל המפלגה שהייתה פעם להוד והדר, הליכוד הפכו לפילוג.
    סגור
  • 1.
    כל חברי ישראל ביתנו שנעצרו ונשפטו מעידים על העומד בראשם
    מפוכחת 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וכולם הרי יודעים שליברמן הוא מאפיונר רציני
    סגור