בחירות 2022

האם נתניהו עשוי להפתיע עם רכש חדש ונוצץ?

עוד עשרה ימים נותרו לנתניהו לשריונים בליכוד והשריונים הצפויים הם: עידית סילמן, עמיחי שיקלי וגל הירש. השריון הרביעי עשוי להיות נשי. לא מן הנמנע שהשריון החמישי יפתיע ברכש חדש ונוצץ

דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו, גל הירש, עידית סילמן ועמיחי שיקלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי, מאיר אזולאי)
האם הגיבורים המזדמנים של המחנה הלאומי עמיחי שיקלי ועידית סילמן יבואו על שכרם ויגיעו לליכוד או שמא תתקיים בהם האמרה "הכושי יכול כבר ללכת כי הכושי עשה את שלו"?
השריונים של נתניהו עומדים בפני מבחן: גם אחרי הפריימריז של הליכוד, רשימת המפלגה עדיין לא נסגרה הרמטית וכולם מחכים להחלטתו של נתניהו. אחרי שבית הדין של התנועה דחה את העתירה בעניין, נותרו חמישה מקומות לאיוש, לפי החלטת יו"ר הליכוד, כאשר מתוכם שלוש נחשבים ריאליים בוודאות.
השמות המתבקשים לשריון הם יוצאי ימינה והגיבורים הטראגיים של הבחירות הקרובות: עמיחי שיקלי ועידית סילמן. השם החם הוא גל הירש שמצפה לשריון כבר תקופה ארוכה ושצובר פופולריות ציבורית מאז חשפה איילה חסון את המחדלים שהובילו להסרת מועמדותו לתפקיד המפכ"ל. בנוסף, נתניהו עשוי לשריין אישה בליכוד נוכח ייצוג נשי מועט במפלגה ולאור דרישה הולכת וגוברת לשריון נשי במפלגתו.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שישריין את יאיר ושרה... אבל מה יקרה אם יחליטו להתפלג?
    חנוכה 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פחד אלוהים!
    סגור
  • מצוין
    הרמן כהנוב 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון מצןין שלא נדע....
    סגור