בחירות 2022

ח"כ קיש: "רשימת הליכוד סובלת מתת - ייצוג"

בליכוד מבינים שהשריונים הצפויים לשיקלי ולסילמן הם כורח המציאות, אך במפלגה חוששים מהעדר ייצוג נשי במפלגה. נכון לעכשיו רק שש נשים צפויות לתפוס את מקומן בכנסת הבאה מטעם הליכוד, ואם סילמן תשולב המספר יעלה ל-7.  נתניהו לא שבע רצון מהייצוג הנשי במפלגתו ובוחן האם ניתן לשנות את המצב עוד לפני הגשת הרשימות
דוד זולדן | 
יואב קיש (צילום מתוך אתר הכנסת)
ח"כ יואב קיש מהליכוד התייחס באולפן ynet לביקורת שהושמעה על מיעוט הנשים במקומות ריאליים ברשימת המפלגה לכנסת, ואמר כי "הרשימה סובלת מתת-ייצוג.
קיש הדגיש כי "אני חושב שיש נשים מצוינות וללא ספק צריך לחזק נשים ולאפשר ייצוג גם למגזר האתיופי ומגזר המיעוטים. ההחלטה על השריונים היא לגמרי בידיים של נתניהו".
קיש התייחס גם להתנהלות של ראש הממשלה יאיר לפיד בכל הנוגע להסכם הגרעין עם איראן, ואמר כי "כואב לי על מדינת ישראל שאדם כל כך חסר יכולות כמו לפיד נמצא בתפקיד הכול כך משמעותי הזה, באתגרים כל כך גדולים למדינה".
בליכוד מבינים שהשריונים לשיקלי ולסילמן הם כורח המציאות, אך במפלגה חוששים מהעדר ייצוג נשי במפלגה. נכון לעכשיו רק שש נשים צפויות לתפוס את מקומן בכנסת הבאה מטעם הליכוד, ואם סילמן תשולב המספר יעלה ל-7.  נתניהו לא שבע רצון מהייצוג הנשי במפלגתו ובוחן האם ניתן לשנות את המצב עוד לפני הגשת הרשימות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה