בחירות 2022

מרב מיכאלי: זה התיק שאני מכוונת אליו בממשלה הבאה

שרת התחבורה מאמינה בדרך שעשתה במשרד התחבורה ואומרת שבעתיד נרגיש את השינוי. בינתיים, זה התיק שהיא מכוונת אליו 
מערכת ice |  2
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
בחירות 2022:  שרת התחבורה מרב מיכאלי סוגרת שנה סוערת במשרד התחבורה, שנה שבה הרגישו אזרחי ישראל על בשרם ועצביהם את נטל הפקקים והתשתיות החסרות בכבישים.
"צריך להגדיל מאוד את ההוצאה הציבורית על מנת להשקיע בתשתיות, ולא צריך לחשוש להגדיל את הגירעון", כך סיכמה השרה מיכאלי את תפיסתה בריאיון עם שאול אמסטרדמסקי ב-"בוחרים מהכיס" בכאן 11.

על מנת להגדיל את הכנסות המדינה מיכאלי מציעה הגדלת מיסוי על רווחי יתר של בנקים וחברות גדולות. "ההעלאה של הריבית היא נדרשת, אבל הבנקים מרוויחים מזה מיד מיליארדים רבים מאוד, למה שהם לא יצטרכו לשלם יותר מס על רווחים חריגים? אם רשות התחרותיות רואה שיש רווחים חריגים שנובעים מחוסר תחרותיות ותנאי שוק לא נכונים, אין סיבבה שלא יהיה עליהם מיסוי נוסף."
 
מיכאלי הצהירה שהיא מכוונת לתיק האוצר הממשלה הבאה. המטרה של מיכאלי לדבריה היא צמצום הפערים החברתיים ויצירה של שוויון הזדמנויות כלכלי. "בפועל, רוב הציבור תומך בעמדות הכלכליות של מפלגת העבודה." אומרת מיכאלי, ואמסטרדמסקי שואל, אם כך, מדוע זה מתורגם למנדטים? "הציבור לא מצביע ולא מצביעה על פי האינטסרים שלה." היא אומרת, "תבחנו את הבטחות הבחירות של הפוליטיקאים ותראו לאילו נושאים הן מתייחסות, והאם אלו הנושאים שבאמת חשובים לכם בחיים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק מפלגת העבודה (ל"ת)
    יעקב 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא הצלחת בתחבורה את רוצה אוצר???? (ל"ת)
    סימה 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור