תקשורת ומדיה

מיכאלי חושפת: "זה היה אותנטי ואמיתי בזמן שזה היה"

ספי עובדיה וליאור קינן ניסו להוציא התחרטות ממרב מיכאלי על עמדתה שלא להביא ילדים, וזאת לאחר שחוותה הורות עם בנה אורי מבן זוגה ליאור שליין, אך יו"ר העבודה נחרצת: "מה פתאום"
מערכת ice |  2
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
בני הזוג ליאור קינן וספי עובדיה בפינה חדשה בה הם פותחים שולחן עם חברי כנסת, והפעם (חמישי) עם שרת התחבורה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי שחשפה גם פן אישי על יחסה עם בנה אורי מבן זוגה ליאור שליין.
לשאלת עובדיה על כך שבעבר הייתה נגד ילדים, אבל האם עתה שהיא חווה את זה האם היא מתחרטת על כך, ענתה יו"ר העבודה בנחרצות: "מה פתאום", והסבירה: "כשנהיה אורי זה מולו וזה אישי מאוד. יש איש קטן, אבל איש, שיש לי קשר של אהבה אדירה אליו, הוא מהמם בעיניי. זה היה אותנטי ואמיתי בזמן שזה היה".
את מחכה לסוף היום לראות אותו? "כן", ענתה מיכאלי, "אני רואה אותו בבוקר, מחכה שהוא יקום ואני מבלה איתו זמן בבוקר. משתדלת מאוד שלוש פעמים בשבוע להיות איתו: אמבטיה והשכבה וסיפור ומשחקים".
מיכאלי גם מוסיפה שהקומיקאי ובן זוגה ליאור שליין הוא עדיין זה שאחראי על אורי ביום-יום: "האחריות והתפעול היומיומי היא עליו, זה לא היה מותנה שזה רק שאני שרה בממשלה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שונאת את אורי
    ישורון 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא מתה על אורי. ליאור שליין 90% מהזמן עם הילד, ואיו היא רק לצאת לפאפרצ'י תקשורתי. היא לא אוהבת אותו ככל אמא נורמטיבית שהתינוק הוא חלק ממנה. היתה מעדיפה להיות ללא ילדים כניראה ליאור שליין היה נאלץ למצוא חברה אחרת.
    סגור
  • 1.
    אין גבול לצביעות של מיכאלי
    עבודה בעיניים 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין גבול לצביעות של מיכאלי.
    סגור