טלוויזיה

ליאור שליין חושף את הסודות של מרב מיכאלי. השתכנעתם?

שרת התחבורה מרב מיכאלי הותירה הלם מעורב בשמחה כשחשפה בקיץ האחרון את העובדה שהפכה לאם בהליך פונדקאות, בן זוגה ליאור שליין חשף אצל בן שני עובדות מפתיעות על המהלך
מערכת ice |  8
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
סרטו של בן שני ששודר אתמול מאולפן עובדה בקשת 12, חשף את סיפור הליך הפונדקאות שעברו שרת התחבורה מרב מיכאלי וליאור שליין בדרך להפוך להיות הורים. הסיפור שהפך את השניים להורים, טלטל גם הרבה אג'נדות שנשמעו משני בני הזוג במהלך השנים בנוגע להורות.
במהלך הראיון חשף שליין כי התהליך התחיל לפני שנים וכי הבחירה בפונדקאות לא היתה הבחירה הראשונה לניסיון להביא ילד משותף, "ניסינו בדרך הקונבנציונאלית, ולא הלך. אחר כך בדרך החצי קונבנציונאלית, והרבע קונבנציונאלית". 
עוד טען שליין כי הוא מחזיק עדיין בדעה שפונדקאות היא דבר בעייתי שעלול להגיע למצבים של ניצול נשים מוחלשות שזקוקות לכסף. לטענתו, הם הסכימו להליך הפונדקאות עם קלסי (הפונדקאית) אחרי שב'בדקו שזה לא ניצול' ואמר כי לא מדובר באישה שבחרה בפונדקאות ממקום של מצוקה, "למדתי מהתהליך הזה אלטרואיזם".
כזכור, לפני מספר חודשים שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי עוררה גלי ביקרות שהפכו לברכות לבביות אחרי שהפרסומים על נסיעתה לחופשה בארצות הברית התבררו כנסיעה לרגל לידת בנה הבכור, המשותף לה ולבן זוגה ליאור שליין. 
 
מיכאלי כתבה: "בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכל הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך. אתמול נולד אורי. הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".
הפוסט של מיכאלי שבר את הרשת, אך לצד הברכות הותיר הלם גדול סביב האידיאולוגיה הפנימיסטית שמקדם מיכאלי מול המוסד המשפחתי שכולל הורות בכלל ואימהות בפרט. מיכאלי לא לקחה חלק בראיון ושולבו בו טייקים ספורים שלה.
שליין הגיב היום על הפרסום וכתב, "אני מקווה שהסרט אמש סיפק תמונה מלאה יותר למי שהתעניין".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מיכאלי השחורה משחור
    קשקשן טיפש 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    2 אפסים נצלנים זה מה שאתם לכו קיבנמט וכמו שמיכאלי המלצה לנשים שנים והרסה משפחות שההרס הזה יבוא עליכם ועל הגוי שלכם
    סגור
  • 7.
    דיייייי
    דבי 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רוצה לשמוע לא על שליין ולא על אשתו/שכנתו...שניהם בלתי נסבלים!!! דייי לפמפם לנו עליהם!!!!
    סגור
  • 6.
    הדעות השמאלניות שלהם בלתי נסבלות! אבל..
    חנה 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התינוק שלהם ממיס את הלב לראות שני אנשים קרים כקרח נעשים רכים אל ילדם זה מרגש זה יפה אין פה ימין ושמאל יש פה הורים וילד שיהיו בריאים ושמחים תמיד ושבעזרת הדם מרב תתעורר מדעותיה החולות המלאות שנאה כלפי העם שלה עצמה
    סגור
  • 5.
    פעם ראשונה שאני רואה עובדה שלא קוטלת מישהו...אהה שכחתי
    אריק 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פעם ראשונה שאני רואה עובדה שלא קוטלת מישהו...אהה שכחתי הם מהשמאל..... ליקוקים בלי סוף.... אילנה דיין את גורמת לי לבחילה
    סגור
  • 4.
    Never Say Never
    חיותה לב 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קודם כל מזל טוב. אין לי דבר נגד מי שנאלץ להשתמש בפונדקאית, יחד עם זאת לא שוכנעתי שנשמר פה העיקרון שלא היה פה ניצול של אישה ע"י זוג פריבילגים, לא רק בגלל שהאישה אכן קיבלה תשלום, אלא שלהליך הריון יש השפעות על בריאותה של היולדת החל מפגיעה בשיניים, עיוות הבטן, החזה, לעיתים דיכאון שלאחר לידה, חרטה על הפרידה מהתינוק. זה הצד השני של המטבע וצריך להתיחס אליו גם כשמנסים לשכנע שזה בסדר כי הפונדקאית פעלה מתוך אלטרואיזם גרידא. היה כא מעשה של תן וקח כספי מובהק.
    סגור
  • 3.
    פשששש.... למד מה זה אלטרואיזם.... כמה הקטנת ראש. מדהים. (ל"ת)
    בחינם הייתה מסכימה? 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    יופי. עכשיו מירב מיכאלי תוכל לעזור
    נוסע באוטובוס 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לאמו של בראל חדריה שמואלי למצוא פונדקאית מתאימה. אלטרואיזם.
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי למה הפטפטנית הסדרתית שותקת דווקא בעניין האישי
    אמיר 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ברור כי העקרונות של אנשי השמאל חשובים רק כאשר הם נוגעים למישהו אחר. יגורו בכפר ערבי ובווילה ערבית גזולה כי "זה משהו אחר", יעשו הליך פונדקאות בעצמם "כי זה משהו אחר". יעשו ממשלה ענקית ויבזבזו כספי המדינה "כי זה משהו אחר". אין סוף לצידוקים של השמאל כאשר זה נוגע לו עצמו. לא קונה מהם רכב משומש או משהו אחר.
    סגור