בחירות 2022

חרם על רע"מ: סמוטריץ' דורש מראשי המפלגות לחתום

יו"ר הציונות הדתית קורא מבקש שראשי המפלגות יחתמו על מסמך בו הם מצהירים שיחרימו את רע"מ. לטענתו הקמת הממשלה הקודמת יחד עמם היוותה "פגיעה בכבוד הלאומי" וגרמה "לאויב הערבי להרים את הראש"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', נשא הצהרה בערב הצגת תוצאות הפריימריז של המפלגה, בה קרא לראשי כל המפלגות לחתום על מסמך שבו הם מתחייבים לא להקים ממשלה עם רע"מ או עם הרשימה המשותפת. לדבריו, הפרת הבטחת הבחירות של בנט והקמת ממשלה עם מפלגה ערבית היוותה "פגיעה בכבוד הלאומי, הובילה להזרמת כספים לתנועה האיסלאמית וגרמה לאויב הערבי להרים את הראש". 
"המבחן האמיתי יהיה של אלו המבקשים לקבל קולות מהימין ולא עמדו במבחן זה בפעם הקודמת: איילת שקד, יועז הנדל, בני גנץ, גדעון סער ויאיר לפיד", אמר סמוטריץ'. "תחתמו או שתבהירו לציבור שאתם מתכוונים להקים איתם ממשלה אחרי הבחירות". על שותפיו הטבעיים בגוש הימין אמר הערב: "אני סומך על בנימין נתניהו, אריה דרעי ומשה גפני שיצטרפו אלי".
 
בהצהרתו התייחס סמוטריץ' גם למשא ומתן שנכשל בינו לבין יו"ר עצמה יהודית, איתמר בן גביר וקרא לחידוש המגעים לריצה משותפת: "ידי מושטת לאחדות, בוא ניפגש כבר מחר נשב עד שייצא עשן לבן כדי להגיע להסכם ריצה משותפת יחד עם הנבחרת הנפלאה שבחרנו היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה