בחירות 2022

העיתון החרדי זלזל במותו של הרב שלום כהן ז"ל?

האם במקרה הושמט שמו של הרב שלום כהן בסיקור על מסע ההלוויה? ליתד נאמן היסטוריה ארוכה עם שערוריות דומות בעבר ונדמה כי מדובר בשיטה ולא במקרה  
דוד זולדן |  1
יתד נאמן (צילום צילום מסך)
זעם בציבור הספרדי על העיתון "יתד נאמן" גם לאחר פטירתו של הרב חכם שלום כהן על כך שלא הוזכר עם התואר "מרן". לאחרונה הוסיפו בעיתון את התואר לשורת ראשי ישיבות ורבנים אבל לפוסק העליון של תנועת ש"ס ונשיא מועצת חכמי התורה התואר הזה כנראה לא מתאים. "כנראה קשה להם להכיר בגדולתו של מי שללא ספק היה גדול הדור והעמיד דור של תלמידים, חכם שלום מבחינתם הוא רק הגאון הגדול ולא מרן". אמר אחד מתלמידיו.
בעיתון יתד נאמן שירד לדפוס בשעה אחת בלילה נכתב להתפלל לרפואת מרן חכם שלום כהן זצ״ל, אולם בבוקר למחרת בגיליון מיוחד שפורסם עודכנה הכותרת הראשית ובה נכתב כי לאחר ירידת הגיליון לדפוס באה הבשורה המרה עם הסתלקותו של נשיא מועצת חכמי התורה זצ״ל.
וכאילו לא די בכך הרי שבעיצומה של ההלוויה פורסם אתמול ביתד נאמן כי תלמידי חכם שלום כהן פונים לקוראים האשכנזים להאזין לשיעורי מרן נשיא מועצת חכמי התורה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקרנים
    בן פורת 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היתד נאמן שבכלל לא נאמן ידוע מהעבר כמסלף ומשקר בכל דבר שאינו צועד בשקרים שלו ומה התמימות הזאת כאילו עכשיו מגלים שהם סלפנים? אחינו הספרדים הם לא רוצים אותכם ותפסיקו להתיפייף אליהם תמשיכו לגדול ולהפיץ את תורת ספרד בגאון
    סגור