בחירות 2022

נתניהו בירך את האלוף האולימפי - וליברמן מיהר לעקוץ

נתניהו בירך את אלוף אירופה בתרגיל הקרקע בחשבון הפייסבוק שלו ואמר כי "הבאת כבוד גדול לישראל". ליברמן מיהר להגיב בפוסט של נתניהו
דוד זולדן |  1
אביגדור ליברמן, ביבי נתניהו (צילום מסך קשת 12, חיים צח לע''מ)
האלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט עורר מהומה ולא רק בשל הזכייה במדליית הזהב. היום לאחר שדולגופיאט זכה במדליית הזהב באליפות אירופה בתרגיל קרקע, ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בירך את האלוף הוותיק. מי שמיהר להגיב לנתניהו היה יריבו המושבע, שר האוצר ליברמן, שעקץ את נתניהו.
"תותח על! מזל טוב ארטיום על הזהב", כתב יו"ר האופוזיציה לאלוף אירופה והוסיף: "הבאת כבוד גדול לכולנו", כשהוא מצרף לפוסט תמונה של דגלי ישראל.
שר האוצר ליברמן הגיב על הפוסט וכתב: "ביבי, אני בטוח שעכשיו, אחרי שבירכת את ארטיום, גם תקדם יחד אתנו בכנסת הבאה חוק נישואים אזרחיים כדי שהוא יוכל להתחתן במדינת ישראל".
כזכור, לאחר נצחונו המרשים במשחקים האולימפיים בטוקיו אשתקד, שמו של דולגופיאט קפץ לכותרות  לאחר שאמו חשפה ברדיו 103FM כי אינו יכול להינשא לבחירת ליבו בישראל, משום שהיא אינה יהודייה. שר התיירות יואל רזבוזוב אמר אז כי" "לא הגיוני שהרבנות של אותה מדינה שארטיום דולגופיאט ייצג בכבוד לא מאפשרת לו זכויות אזרחיות בסיסיות כמו להתחתן בארץ. אזרחי ישראל, ולא משנה היכן נולדו, לא צריכים לעבור תהליך מייגע ומשפיל ולקבל אישור או דחייה מהרבנות כדי להתחתן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליברמן, יש גם אלופים אולימפיים ערבים..
    רז 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה? לגייר גם אותם? יש גם חיילים גויים . אז מה? לגייר גם אותם? בעצם מה איכפת לך. אתה בעצמך לא יהודי . כי אם היית לא היית שונא כך יהודים
    סגור