בחירות 2022

גנץ משיב לביקורת: "חמאס יותר טוב מאבו מאזן?"

שר הביטחון עונה לביקורת שספג על פגישותיו עם אבו מאזן, שאמר בגרמניה כי "ישראל ביצעה 50 שואות" - ולא שלל פגישה נוספת איתו. לדברי גנץ, "האמירות היו שקריות, וטוב שהוא חזר בו. חיזוק ישראל עובר גם דרך חיזוק הרשות הפלסטינית". על איראן: "ישראל מוכנה לפעול, ככל שתידרש".
 
דוד זולדן | 
בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אחר שספג ביקורת מגורמים רבים במערכת הפוליטית על כך שנפגש בשנה האחרונה כמה פעמים עם אבו מאזן, שהשווה בברלין בין פעולות ישראל לשואה - שר הביטחון בני גנץ התראיין היום לאולפן ynet. "תיאום ביטחוני לא עושים עם אמא תרזה", אמר גנץ על מי שהאשים בגרמניה את ישראל בכך שהיא עושה "50 שואות". גנץ אמר כי ישראל מוכנה לפעול באיראן ואמר כי הוא והמצטרף החדש לרשימתו, הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, "רואים עין בעין את מרבית הדברים".
"מדובר באירוע מאוד חמור", אמר גנץ על דברי אבו מאזן. "עצם הכחשת השואה, לא כל שכן בגרמניה. אלו אמירות מקוממות, חמורות, הזויות ושקריות, אין להן שום מקום. אין תופעה כמו השואה שעברה יהדות אירופה והיהדות בכלל במלחמת העולם השנייה, אי אפשר לטשטש את זה. אני דרשתי באמצעות הלשכה שלי שהוא יחזור בו מדבריו וטוב שעשה כך".
"אני רוצה להגיד לכם משהו, בסופו של דבר אנחנו חיים במזרח התיכון", הוסיף גנץ. "אני צריך לשלוח חיילים לקרב ואני צריך לעשות כל מאמץ שהקרב הזה בכלל לא יקרה. אנחנו צריכים לשמור על היציבות הביטחונית שלנו, אנחנו צריכים להקפיד על תיאום ביטחוני. את זה אני לא עושה עם אמא תרזה, אני עושה את זה עם מי שנמצא בשטח. זה טבעם של דברים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה