בחירות 2022

ח״כ ולדימיר בליאק: "העסקים בעוטף יקבלו פיצויים על הנזקים"

היום שאחרי מבצע: "עלות השחר": גובר הלחץ על הממשלה לאשר באופן מיידי סיוע כספי ומתן פיצויים לבעלי עסקים ולתושבים שרכושם נפגע במהלך המבצע בעזה
דוד זולדן | 
ולדימיר בליאק (צילום חי ברון)
חה״כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) שולח מסר מרגיע לתושבי עוטף עזה ביום שאחרי מבצע: "עלות השחר" ומבהיר: "אחד הדברים הכי חשובים בכלכלה בכלל ולבעלי עסקים בפרט - זו ודאות ‏ובהקשר הזה ההודעה של משרדי הממשלה היום כי העסקים בעוטף יקבלו פיצויים על הנזקים שנגרמו כבר מה-2 באוגוסט - היא מאוד נכונה ומדויקת. אני מבטיח כי נעבוד קשה בוועדת הכספים, על מנת לאשר ולדייק את הפיצויים בהקדם האפשרי".
יצוין בהקשר זה כי ועדת הכספים, בראשות ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) תקיים דיון ביום חמישי 11.08  בשעה 11:30 במטרה לאשר מתן פיצויים לאזרחים תושבי העוטף, בעקבות מבצע "עלות השחר".
יש לציין כי מוקדם יותר הנחה שר האוצר ליברמן לסייע לאזרחים שביתם ורכושם נפגע. הוא הנחה את מנהל רשות המיסים להיערך להתקנת תקנות בהוראת שעה שיתנו מענה לתושבים שהיו נצורים בימים האחרונים ביישוביהם, לאור הנחיות פיקוד העורף ונמנע מהם להגיע למקום עבודתם.
גם יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן) פנה לראשי הקואליציה והאופוזיציה: "יש לקיים דיון דחוף ולאשר סיוע לעסקים בעוטף עזה ולתושבים שנגרמו להם נזקים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה