בחירות 2022

השר הנדל בסיור בעוטף: "מדינת ישראל תגן על תושביה"

השר יועז הנדל ערך סיור בעוטף עזה וגיבה את מהלכי הממשלה במבצע "עלות השחר"
דוד זולדן | 
יועז הנדל בגוש עציון (צילום דוברות המועצה האזורית גוש עציון)
השר יועז הנדל בעוטף: "המשלחים האיראנים מזהים את זמן הבחירות כנקודת תורפה – היוזמה והתגובה הנחרצת שלנו הייתה משמעותית והפתיעה אותם. הקונספציה שלהם מוטעית. דווקא היום בט׳ באב, הערבות ההדדית היא עניין של ביטחון לאומי. לא משנה איזו ממשלה ובאיזה תזמון, מדינת ישראל תגן על תושביה״.
שר התקשורת יועז הנדל השתתף בהערכת מצב במועצה האזורית אשכול יחד עם ראש המועצה גדי ירקוני, כוחות הביטחון והצוות המקצועי של המועצה. בזמן הערכת המצב נודע על פגיעת רקטה בבית בשטח המועצה.
לאחר מכן השר המשיך להערכת מצב עם ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין. השר הנדל אמר במהלך הערכות המצב: "הג'יהאד רואה את פירוד והפילוג בתוך העם כחלון הזדמנויות מבצעי. אנחנו רואים בשנה האחרונה גם אצל החמאס, שנכון לעכשיו לא חלק מהאירוע, וגם אצל הג'יהאד וארגונים אחרים זיהוי של הכאוס הפוליטי כנקודת תורפה מבצעית. הם טועים. התזה של נסראללה, על קורי העכביש, לא היתה נכונה אז ונעשה הכל- למרות הבחירות שלא תשפיע היום."
השר הדגיש שבטחון ישראל לא קשור בתקופה כזו או אחרת, "אתם כולכם כאן שועלי קרבות ותיקים: מבצע עופרת יצוקה היה בזמן בחירות. שומר החומות היה בזמן אי יציבות פוליטית של הקמת ממשלה. אני משוכנע שגם עכשיו המשלחים האיראנים מזהים את הבחירות כנקודת תורפה. ט' באב זהו יום עם חשיבות גדולה לעם היהודי, יום שמשמעותו מניעת שנאת חינם ועל הצורך שלנו להתאחד. החברה ישראלית יודעת להתמודד עם מצבים כאלה. התושבים כאן, תושבי עוטף ישראל, מגנים על המדינה. אנחנו רואים כאן מנהיגות מקומית עם קור רוח, מקצועיות, וענייניות. זה עובד עד עכשיו. אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהמבצע ימשך עוד ימים נוספים. אם האויב ימשיך וינסה לפגוע בנו, נמשיך את המבצע הזה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה