דיגיטל וטק

ביטוח לאומי פותח חשבון חדש: בשורה גדולה למיליוני ישראלים

בביטוח הלאומי הודיעו: "מהיום, ביטוח לאומי For You ברגעים החשובים של החיים או סתם כשאתם גוללים בטיקטוק על הספה. ובכן… פתחנו TikTok! לא, לא תראו אותנו רוקדים שם (טוב, אולי טיפה)  אבל לגמרי תראו שם את כל הדברים שחשוב שתדעו"
מערכת ice |  1
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
הביטוח הלאומי החליט לתת דגש בשנים האחרונות לנושא הרשתות החברתיות והשקיע בשנים האחרונות מאמצים רבים בשיפור השירות לציבור ולפשט ולהקל על תהליכי קבלת המידע ומימוש הזכויות הסוציאליות. כחלק בלתי נפרד מהממשקים הדיגיטליים, הביטוח הלאומי מפעיל אתר אינטרנט שמתעדכן כל העת, צ'אט אנושי, טלגרם, דף פייסבוק, עמוד אינסטגרם וכעת, גם דף טיקטוק.
בביטוח הלאומי הודיעו: "מהיום, ביטוח לאומי For You ברגעים החשובים של החיים או סתם כשאתם גוללים בטיקטוק על הספה. ובכן… פתחנו TikTok! לא, לא תראו אותנו רוקדים שם (טוב, אולי טיפה)  אבל לגמרי תראו שם את כל הדברים שחשוב שתדעו".

מיכאלה כהן, דוברת הביטוח הלאומי, הסבירה: "עברנו את התקופה בה כולם היו במהדורת חדשות אחת, הציבור נמצא בכל מקום, במספר ערוצים ומקבל מידע בפלטפורמות מגוונות. חוק הביטוח הלאומי הוא חוק סבוך וכדי להגיע לכלל תושבי ישראל נדרשת מאיתנו חשיבה יצירתית והנגשת המידע לפי קהלי יעד שמשתנה בין הפייסבוק, הטלגרם, האינסטגרם ועוד".
עוד מסרה: "לכל רשת חברתית יצרנו שפה ייחודית, המותאמת לאוכלוסיית היעד ומשווקת לה באופן ייחודי. אנו לא חוששים לעשות חשיבה מחודשת ועדכנית כדי לוודא שתהיה פריסה טובה של מידע אודות זכויות הציבור בהתאם למציאות הקיימת ברשתות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרגיל, ביטוח לאומי 20 שנה אחרי כולם
    יובל 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי אין היום טיקטוק? א. באמת מזל שנזכרו שם. ב. גם אם נזכרתם מאוחר (מאוד), לא צריך לעשות מזה ידיעה לתקשורת, רק מדגיש את הפאדיחה ואת העובדה שהגוף הזה מיושן. ג. אולי הגיע הזמן להחליף דוברת למישהו יותר מקצועי.
    סגור