דיגיטל וטק

שיווק בצל המלחמה: זו התוכנה שמאפשרת שימוש בחינם לישראלים

בעקבות הפגיעה האנושה שחווים כיום עסקים רבים: חברת אידומו, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית ליצירת סרטוני וידאו פרסונליים ואת "LUCAS", מחולל וידאו מטקסט מבוסס AI, מציעה שימוש בחינם לישראלים. הכלי מאפשר להפיק סרטוני וידאו וקמפיינים שיווקיים במהירות, בצורה פשוטה ואינטואיטיבית

מערכת ice | 
בינה מלאכותית ב-2024 (צילום shutterstock)
חברת אידומו, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית מובילה ליצירת סרטוני וידאו פרסונליים ואת "LUCAS", מחולל הוידאו מטקסט מבוסס AI מהמתקדמים שקיימים כיום בשוק, מציעה אותו כעת בחינם למשתמשים הישראלים, כך שיוכלו לשווק את העסק שלהם בקלות וביצירתיות אך ללא הוצאות נוספות.
דני קליש, CTO & Co Founder של חברת אידומו אמר: "בין שימושיו המגוונים, לוקאס הוא כלי שיווקי מהפכני עבור בעלי עסקים שרוצים לקדם בכל הערוצים הדיגיטלים את המותג שלהם ללא ההוצאות הרבות הכרוכות בכך ומשך הזמן והמשאבים הנדרשים להפקת וידאו בצורה המסורתית, בייחוד כשמדובר בקמפיין או פרסומת לעסק". 
כדי לקבל תוכן וידאו המותאם לצרכיו על ידי לוקאס, כל שעל המשתמש לעשות הוא לכתוב לו הנחיית טקסטואלית פשוטה לגבי מטרת הסרטון ואיך הוא מדמיין אותו. הכלי מנתח במהירות את הקלט שקיבל ומציע קונספט וידאו שעונה על בקשת המשתמש.
לוקאס מציג אפשרויות וידאו מרובות, כל אחת עם סגנון ייחודי משלה, כדי להבטיח שהמוצר הסופי יציג את המותג ואת מסריו בצורה האופטימלית והמותאמת לטעם המשתמש. לאחר שבחר סגנון, המשתמש יכול כאמור לערוך אותו לפי רצונו על ידי שילוב קטעי וידאו, מוזיקה וקריינות אישית, שינוי הטקסט והמיתוג שיציע לו לוקאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה