דיגיטל וטק

סם אלטמן תומך בפלסטינים? זה הציוץ המפתיע שפרסם בטוויטר

מנכ"ל חברת OpemAI, איש העסקים היהודי סם אלטמן, יצא לטובת עמיתיו המוסלמים בכלל והפלסטינים בפרט ובמסגרת ציוץ שפרסם ב-X (טוויטר לשעבר) כתב כי: "עמיתים מוסלמים וערבים (במיוחד פלסטינים) בקהילת הטכנולוגיה עימם דיברתי מרגישים לא בנוח לדבר על החוויות האחרונות שלהם"
עידו מור |  1
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
מנכ"ל OpenAI, סם אלטמן, הצהיר במסגרת ציוץ שכתב ב-X (טוויטר לשעבר) כי שלדעתו חברי הקהילות המוסלמיות והערביות אשר עובדים בתעשיית ההייטק בתעשיית לא מרגישים בנוח לשתף את החוויות שלהם, בכל הנוגע להשפעה של המלחמה בין ישראל לחמאס בעזה על חייהם האישיים.
בתגובה למשתמש ב-X ששאל את אלטמן, איך הוא מרגיש לגבי חוויות הקהילה היהודית, אלטמן השיב: "אני יהודי. אני מאמין שאנטישמיות היא בעיה משמעותית והולכת וגדלה בעולם, ואני רואה הרבה אנשים בתעשייה שלנו דוגלים בי, מה שאני מעריך מאוד. אני רואה הרבה פחות מזה עבור מוסלמים".
על פי נתונים של ארגוני זכויות אדם עולה כי מאז מתקפת הטרור של מחבלי החמאס בשביעי לאוקטובר, גילוי האנטישמיות וגם האיסלאמופוביה עלו בחדות ברחבי ארה"ב ובמקומות אחרים ברחבי העולם. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין מה לומר
    משה 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במלחמה בין הציוויליזציה לברבריזם, צריך שכולם (לשיטתם של הפרוגרס) ירגישו נח, גם אלו שאוהבים לערוף ראשים ולאנוס גופות. לא צריך לשפוט אותם. צריך לגלות אמפתיה. לא יאמן כמה מטומטמים הם נהיו.
    סגור