דיגיטל וטק

נובידאה במהלך חוצה יבשות: 5.1 מיליארד דולר תוך שלוש שנים

ענקית האינשורטק תספק תמיכה לצורך בטרנספורמציה דיגיטלית בשוק הביטוח באסיה. לפי ניתוח אנליטי, עולה כי תעשיית הביטוח של סינגפור צפויה לצמוח ב-7.2% עד שנת 2026, בעיקר בתחומי הבריאות והתשתיות. המנכ"ל רועי אגאבאבא: "רואים דרישה גוברת של גופי הביטוח לפלטפורמה משולבת, גלובלית ומבוססת ענן"
מערכת ice | 
אינשורטק (צילום shutterstock)
חברת האינשורטק Novidea נכנסת לשוק הביטוח בדרום-מזרח אסיה, עם פעילות בהונג-קונג וסינגפור. החברה תיתן מענה לצורך הגדל בטרנספורמציה דיגיטלית בשוק הביטוח באסיה ותחזק את מעמדה כמובילה עולמית עם נוכחות בלמעלה מ-20 מדינות בעולם.
Novidea אשר פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (Data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו- MGAs/MGUs, מודיעה על כניסתה לשוק דרום-מזרח אסיה, עם פעילות ושיתופי פעולה בהונג-קונג וסינגפור. ההתרחבות הגיאוגרפית והצמיחה הן פועל יוצא של אסטרטגיית החברה לבסס את מעמדה כספקית פלטפורמת ניהול הביטוח המובילה בעולם.
לפי ניתוח אנליטי של GlobalData עולה כי תעשיית הביטוח של סינגפור צפויה לצמוח ב-7.2% עד שנת 2026, בעיקר בתחומי הבריאות והתשתיות. המשמעות היא שע"פ התחזיות, התעשייה באזור צפויה לצמוח בהיקפה מ-3.5 מיליארד דולר ב-2021 ל-5.1 מיליארד דולר בשנת 2026.
"אנו רואים דרישה גוברת של גופי ביטוח בדרום-מזרח אסיה לפלטפורמת ניהול ביטוח משולבת, גלובלית ומבוססת ענן", אומר רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea. "עסקים רבים מבינים את הצורך בטרנספורמציה דיגיטלית ומאמצים טכנולוגיות ביטוח חדשניות כדי להמשיך ולהישאר רווחיים ותחרותיים".

רועי אגאבאבא (צילום: נתנאל טוביאס)
מסקר גלובלי שביצעה Novidea עולה כי ארגוני ביטוח בסינגפור חווים אתגרים שונים הקשורים לטכנולוגיות שהם עושים בהם שימוש כיום, כשהנפוצים ביותר הם עלות שדרוגי המערכת, טיוב וניתוח נתונים ועלויות הטמעה ותחזוקה גבוהות.
 
"למרות שישנם ספקי טכנולוגיה רבים במדינות דרום-מזרח אסיה, יש מעט מאוד פלטפורמות ביטוח גלובליות התומכות בעסקים חוצי גבולות, תוך מתן מענה מקיף לכל אורכו של מסע הלקוח, וכיסוי של מחזור חיי הפוליסה מקצה לקצה. בעוד כהביקוש הראשוני לפלטפורמת Novidea הגיע מסוכנויות וברוקרים גלובליים שחיפשו לייעל את הפעילות העסקית שלהם, אנו מספקים מענה גם לגופים מקומיים ולחברות MGA גדולות המעוניינות להאיץ את הצמיחה שלהן", מוסיף אגאבאבא.
תעשיית הביטוח בדרום-מזרח אסיה הינה עצומה ומורכבת. לברוקרים וארגוני ביטוח יש צורך ממשי במערכות וטכנולוגיות של העידן החדש; מבוססות ענן, בעלות גישה גלובלית התומכת בריבוי שפות, מטבעות והתאמה לרגולציה מקומית. הפלטפורמה המתקדמת של Novidea מאפשרת לברוקרים וארגוני ביטוח גלובליים לשפר משמעותית את היכולות הטכנולוגיות שלהם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה