דיגיטל וטק

לאחר שפיטרה 12,000 עובדים: גוגל בשינוי מרחיק לכת

הבינה המלאכותית ממשיכה להשפיע על גוגל. לאחר שפיטרה 12,000 עובדים, החברה פרסמה כי היא עומדת לבצע ארגון מחדש של חטיבת מכירת המודעות שלה. מסתמן כי המהלך יביא שינויים מרחיקי לכת, אך לא יכלול גל פיטורים נוסף
מערכת ice |  2
גוגל (צילום unsplash)
התפתחות הבינה המלאכותית ממשיכה להשפיע על התנהלותה של גוגל, כעת לאחר שפיטרה כ-12,000 עובדים מסתמן כי גוגל, עומלת על ארגון מחדש של החטיבה בחברה אשר אחראית על מכירות המודעות.
לפי דיווח של The Information, רבות מהמשימות בחטיבת מכירת המודעות של החברה הופכות למיותרות בשל העובדה שהחברה השיקה רק לאחרונה יכולות חדשות מבוססות בינה מלאכותית שיכולות ליצור מודעות חדשות עבור הלקוחות אשר דורשות התערבות מינימאלית של בני אדם.

למי ששכח ב-2021, גוגל השיקה את מערכת בניית הקמפיינים הממומנים שלה אשר מופעלת על ידי בינה מלאכותית, Performance Max. הדו"ח של המידע מציין שמספר גדל והולך של מפרסמים אימצו כעת את Performance Max, מה שביטל את הצורך בעובדים המתמחים במכירת מודעות עבור שירות מסוים של גוגל, כגון יוטיוב, חיפוש, תצוגה, גילוי, ג'ימייל ומפות. הבשורה על הארגון מחדש של חטיבת מכירת המודעות הוכרזה באופן פנימי על ידי נשיא גוגל של אמריקה בפגישה שנערכה בשבוע שעבר.
למרות ההכרזה על הארגון מחדש הנהלת החברה לא ציינה שהמהלך יביא עמו עוד גל פיטורים. מנכ"ל החברה סונדאר פיצ'איי, התייחס לגל הפיטורים וציין כי המהלך פגע קשות במורל העובדים בחברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיוני
    רן 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאונים עמדים בתור בימנו עוד התקדמות
    סגור
  • 1.
    ברור שגוגל יפטרו
    יורם 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה דורסנית שהמוצרים שלה הם אנשים אין לזה בסיס לאורך זמן
    סגור