דיגיטל וטק

גוגל מאבטחת את הדפדפן: גולשי כרום - שימו לב לשינוי

בדפדפן גוגל כרום יתבצע בקרוב שינוי משמעותי עליו הכריזה החברה לאחרונה, והוא קשור באבטחת הסיסמאות של המשתמש. המהלך מצטרף לשורה של שינויים בחברות הגדולות לאור מה שנראה כזינוק בתקיפות סייבר
מערכת ice | 
גוגל כרום (צילום shutterstock)
אחד הנושאים הפחות מדוברים למרבה ההפתעה הוא מתקפות הסייבר ההולכות ומתגברות ברחבי העולם ובפרט בישראל. פריצה לחשבונות ולעתים הונאה ברשת הם מקרים שכבר שנים רבות אנו רגילים לשמוע עליהם, אך נראה שמרחב הסייבר, מאז הפך למרחב המשמעותי בחיי היומיום של האנושות, הפך אף פרוץ יותר.
בשנים האחרונות תקיפות סייבר הפכו לממוסדות יותר וכמובן הרבה יותר מסוכנות. אם בעבר היה מדובר לרוב באנשים שמעוניינים לסחוט כספים בתמורה למה שמצאו בתקיפותיהם, היום נראה שמדובר בקבוצות מארגנות ולעתים על ידי ארגוני טרור, שמעוניינים אך ורק בגרימת הנזק.
בתי חולים, רשויות מקומיות ואתרים ממשלתיים הם בין המטרות שנמצאות על הכוונת של ההאקרים הזדוניים, ובמדינת ישראל הדבר נכון שבעתיים מאז פרצה המלחמה עם מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.
 
לאור האיומים והתפתחות מערכות ההגנה, גוגל החליטה כי התוסף לבדיקת בטיחות, העוקב אחרי הסיסמאות של הגולש ובוחן האם נעשה בהן שימוש או ניסיון לגרימת נזק דרכן, יפעל מעכשיו תמיד ברקע הדפדפן, בזמן גלישה ברשת דרך כרום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה