דיגיטל וטק

דרמה ב-OpenAI: לאחר שהודח - המנכ"ל סם אלטמן ישוב לתפקידו

חברת הבינה המלאכותית OpenAI עלתה לאחרונה פעמים רבות לכותרות, סביב הדחתו של המנכ"ל שלה והעברה אפשרית שלו למייקרוסופט, כעת הסאגה הגיעה לסיומה
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
סערה רבתי התחוללה בחברת OpenAI בתקופה האחרונה סביב ההודעה על הדחתו של מנכ"ל החברה, סם אלטמן, על ידי הדירקטוריון. לאחר שכבר דווח כי המנכ"ל יעבור למייקרוסופט, כעת, באופן מפתיע, הודיעה חברת הבינה המלאכותית על חזרתו של אלטמן לתפקיד המנכ"ל, ועל מספר שינויים נוספים בהנהלת החברה.
המנכ"ל אלטמן יחזור לתפקידו ויהיה תחת פיקוח של דירקטוריון חדש, או לפחות חלקו, כחלק מההסכם הדרמטי והמפתיע על חזרתו. הסכם זה שם סוף לסאגה הממושכת סביב השותף-מייסד של החברה, שכעת ישוב לתפקידו.
המנכ"ל החוזר אלטמן צייץ בחשבון הרשת החברתית "X" (טוויטר לשעבר) שלו על החזרה וכתב: "אני אוהב את החברה וכל מה שעשיתי בימים האחרונים היה במטרה לשמור את הצוות שלה והמשימה שלה. כשהחלטתי להצטרף למייקרוסופט ביום ראשון בערב, היה לי ברור שזה הנתיב הטוב ביותר בשבילי ובשביל הצוות. עם הדירקטוריון החדש אני מצפה לחזרתי לחברה ובניית שותפות חזקה עם מייקרוסופט". 
נשיא החברה שהתפטר עם הדחתו של סם אלטמן, גרג ברוקמן, יחזור גם הוא לחברה לצידו של אלטמן, במסגרת ההסכם החדש, אך לא ברור כעת באיזה תפקיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה