דיגיטל וטק

סמסונג חושפת: הבינה המלאכותית תאפשר תרגום שיחות בזמן אמת

סמסונג, ממשיכה לשחרר פרטים נוספים על מודלי הבינה המלאכותית שישולבו במכשירי ה-S24 וכעת, היא מפרסמת פיצ'ר נוסף שזכה לשם ה-AI Live Translate Call שיאפשר לתרגם שיחות טלפון בזמן אמת
מערכת ice | 
סמסונג גלקסי החדש (צילום Unsplash, סמסונג, shutterstock)
סמסונג הכריזה לאחרונה על תאריך אירוע השקה של סדרת הסמאטפונים הבאה שלה ה-S24. לצד זה היא חושפת כל הזמן פרטים נוספים על מודל הבינה המלכותית שלה שיהיה חלק מה-Galaxy AI, פתרון הבינה המלאכותית שישולב בדור הבא של מכשירי החברה. 
כעת היא חושפת פיצ'ר חדש שזכה לשם ה-AI Live Translate Call, שיאפשר לתרגם שיחות טלפון בזמן אמת על מנת להקל על אנשים לשוחח זה עם זה גם אם הם לא מדברים באותה השפה, פיצ’ר שיהיה זמין בתחילת השנה הבאה כחלק מסל פתרונות AI נוספים.
פיצ’ר התרגום החדש ישולב באופן מובנה בחייגן של סמסונג הזמין במכשירי החברה, דבר שימנע את הצורך לעבור בין אפליקציות שונות ויספק למשתמשים חווית תרגום חלקה יותר לשיחות שלהם.
על פי הפרטים שנחשפו עד כה, בסדרת הטלפונים החדשה ישולבו תכונות ופיצ'רים, אשר יהפכו את ה-S24 ל-״טלפון הבינה המלאכותית המתוחכם ביותר בעולם״. כמו כן, חידושים חדשים יגיעו כהשראה מ-ChatGPT, כמו לדוגמא היכולת ליצור תוכן כתוב ולערוך תמונות באופן אוטומטי לחלוטין. תכונות אלו ישולבו כנראה ב-Bixby, העוזרת הדיגיטלית של סמסונג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה