דיגיטל וטק

מסתמן: ה-iOS 18 יביא עמו מהפכה לאייפון

מסתמן כי אפל, ממשיכה לעבוד קשה לקראת השקה הבאה שלה וכעת, פורסם כי החברה שואפת להפוך את העדכון הבא למערכת ההפעלה שלה למשמעותי ביותר
מערכת ice | 
אפל (צילום unsplash)
האנליסט מארק גורמן מטעם בלומברג, כתב בחשבון שלו ב-X (טוויטר לשעבר) כי גורמים באפל סיפרו לו כי החברה שואפת להפוך את iOS 18, העדכון הבא למערכת ההפעלה של המכשירי האייפון, לאחד העדכונים הגדולים והמשמעותיים ביותר אי-פעם.
על פי גורמן, מקורות בחברה כינוי את העדכון הבא כ"שאפתני ומעניין" ואף יכלול בין היתר גם "חידושים משמעותיים ועיצוב חדש". למרות שמדובר בהשערות בלבד ולא פרטים ברורים ניתן להתייחס באמינות לדבריו של גורמן.
כמו כן, מנכ"ל החברה טים קוק, התייחס רק לאחרונה בנוגע לכך שהחברה תשלב אלמנטים של בינה מלאכותית כשאמר דאז: "אנחנו הולכים לעשות את זה באופן אחראי. אתם תראו פיתוחים הקשורים במוצרים שלנו לאורך זמן, כאשר הטכנולוגיה הזו ניצבת בלב העניינים".
 
רק לאחרונה נכתב כי החברה עצרה את הפיתוח של ה-IOS 18 על מנת להתמקד בתיקון הבאגים והתקלות במערכות ההפעלה הקיימות שלה, אך על פי גורמן מהלך חירום זה לא צפוי להשפיע באופן מהותי על זמני הפיתוח של מערכת ההפעלה העתידית.
על רקע זה, כדי גם להזכיר ולו רק לצורך תיאום הציפיות כי העדכונים האחרונים למערכת ההפעלה iOS לא כללו כמעט שום חידושים מסעירים, בוודאי בכל הנוגע לאופן שבו מערכת ההפעלה נראית. לפיכך, גם עדכון הנתפס כ-״שאפתני״ ואף פורץ דרך מצד עובדי החברה עשוי להראות כמעט פחות חדשני מצד אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה