דיגיטל וטק

היוניקורן הישראלי שכבש את ארה"ב - השלים גיוס אדיר

בצל המלחמה, סטארט-אפ האינשורטק נקסט גייס יותר מרבע מיליארד דולר. סך הגיוסים של החברה מיום הקמתה: 1.1 מיליארד דולר בערך. באמצעות תשתיות ביג דאטה, מוצריה לומדים לעומק את התנהגות לקוחותיה ומתאימים פוליסת ביטוח עבור סקטורים ספציפיים
מערכת ice | 
שטרות (צילום shutterstock)
סטארטאפ האינשורטק הישראלי Next Insurance מדווח היום (רביעי) על השלמת סבב גיוס גדול בהיקף של 265 מיליון דולר בהובלת Allstate ו-Allianz X, שהכריזו גם על שיתוף פעולה עם החברה, כך פורסם באתר גיקטיים. סך הגיוסים של נקסט מאז הקמתה עומד כעת על כ-1.1 מיליארד דולר.
אמנם החברה לא פרסמה את הערכת השווי, על פיה נעשה הסבב, אולם ההערכות גורסות כי מדובר בשווי דומה או נמוך יותר מזה שהתבצע הסבב הקודם, שמתאים לסנטימנט בשוק. נקסט מציעה בארצות הברית ביטוחים דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים, עם גישה מותאמת אישית לכל סקטור, ומציעה לכל עסק מוצרי ביטוח שנותנים מענה לצרכיו הספציפיים.

החברה נעזרת בתשתיות ביג דאטה כדי להבין לעומק את התנהגות הלקוחות, במטרה לזהות את הפוליסה המתאימה לכל לקוח. ניסים טפירו, מייסד שותף ו-CTO בנקסט הסביר לגיקטיים כי במהלך השנתיים האחרונות החברה הטמיעה טכנולוגיות AI בכל המערך שלה, בין אם זה בשירות הלקוחות, הפקת אישורים, חיתום ותמחור.
 
בנוסף, החברה פיתחה תשתית לשותפויות בתחום ה-Embedded Insurance, מה שמאפשר לה להציע את מוצרי הביטוח שלה דרך שותפויות אסטרטגיות עם חברות המשרתות עסקים קטנים. נקסט אינשורנס הוקמה בשנת 2016 על ידי גיא גולדשטיין, המשמש מנכ"ל החברה, אלון חורי וניסים טפירו, ה-CTO. החברה מצהירה על כ-500 אלף לקוחות פעילים בארצות הברית ב-1300 סוגי עסקים שונים, וכיום מעסיקה כ-700 עובדים, 180 מהם בישראל במרכז הפיתוח של החברה בכפר סבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה