דיגיטל וטק

גיוס תחת מלחמה: הסטארטאפ הישראלי מגייס 11.6 מיליון דולר

חברת Guidde, המפתחת פלטפורמת וידאו מבוססת AI, הודיעה על השלמת גיוס של 11.6 מיליון דולר בסבב גיוס A
מערכת ice | 
מייסדי Guidde יואב ענב ודן סחר (צילום Guidde)
חברת Guidde, המפתחת פלטפורמת וידאו מבוססת AI, הודיעה היום (שלישי) על השלמת גיוס של 11.6 מיליון דולר בסבב גיוס A. את סבב הגיוס הובילה קרן Norwest Venture Partners בהשתתפות המשקיעים הקיימים: Entrée Capital, Honeystone Ventures, Crescendo Ventures ו--Tiferes Ventures.
סבב הגיוס מגיע כשנה מאז השקת המוצר של החברה ומביא את סך ההשקעות בחברה ל-15.6 מיליון דולר. החברה תשתמש בהון שגויס על מנת להגדיל את צוותי הפיתוח ודאטה והרחבת מערך השיווק והמכירות, על מנת להגדיל את אחיזתה בשוק. 
מדו"ח שפורסם לאחרונה על ידי Okta’s Businesses at Work 2023, עולה כי ארגונים משתמשים בלמעלה מ-200 אפליקציות שונות על מנת לבצע את המשימות היומיות שלהם. כתוצאה מכך, עובדים נאלצים להשתמש במספר גדול של כלים, ללא יכולת מעמיקה להכירם לעומק, מה שמוביל לירידה באימוץ מוצלח של תוכנות חדשות. לצד זה, הוכח כי שימוש בווידאו מקל באופן ניכר על היכולת ללמוד ולאמץ כלי תוכנה חדשים, כאשר 69% מכלל המשתמשים מעדיפים ללמוד חומר חדש באמצעות וידאו על פני כל פלטפורמה אחרת.
האתגר הגדול שארגונים מתמודדים איתו היום הוא כיצד להשתמש בווידאו בצורה רחבה ולאפשר לכלל העובדים ליצור, לערוך ולחלוק תכנים שיסייעו בהטמעה מוצלחת של מוצרי תוכנה. Guidde למעשה מאפשרת לכל עובד לייצר תכני וידאו ודוקומנטציה בשניות בעזרת AI, ללא צורך ביכולות וידאו או ידע מוקדם בהפקת וידאו. 
"אפליקציות תוכנה הפכו להיות משאב קריטי של כל ארגון אך אתגרי ההטמעה ואימוץ של תוכנות חדשות הולכים וגדלים", אומר יואב ענב, מנכ"ל מייסד Guidde. "המשימה של שיתוף ידע, הטמעה, אימון ותמיכה הפכו לעקב אכילס של רוב חברות התוכנה".
"עם Guidde למעשה בנינו את ה "Waze" של ענף התוכנה – אתה אומר למערכת שלנו לאן אתה רוצה להגיע, מה אתה רוצה להשיג, ומערכת Guidde מנווטת אותך ליעד הנכסף באמצעות וידאו שמסביר הכל בפשטות ובנוחות. המערכת שלנו מאפשרת לחברות תוכנה להגדיל את שיעור האימוץ שלהן על ידי משתמשים חדשים, להגדיל שביעות רצון משתמשים ולאפשר להם לחדור בקלות וביעילות לשוק", הדגיש ענב. 
"זיהינו את הצורך לשפר את תהליכי העבודה, היישום ויצירת ערך עם הלקוחות שלנו ותמיד הרגשנו שווידאו הוא הגישה הנכונה", אומר סבינדר צ'והאן, סגן נשיא לתמיכה ב -Perforce. "עבורנו Guidde הוא רכיב משמעותי בחוויית שירות הלקוחות הכוללת - הוא מייעל תהליכי יצירת תוכן בווידאו, ומגדיל את היכולת שלנו לייצר תוכן עשיר ומגוון הנוגע בכל פורטפוליו המוצרים שלנו".
עוד הוסיף כי "בעבר, יצירת סרטון וידאו טיפוסי היה דורש מספר כלים ולקח שעות רבות כולל: יצירת הוידאו, הוספת שכבות גרפיות, הקלטת קריינות ועוד. כעת אנחנו יכולים ליצור הדרכת וידאו בפחות מחמש דקות".
תעשיית התוכנה נאבקת כבר זמן רב עם כתיבה טכנית עבור מוצרי תוכנה מורכבים, ולראיה החדירה הראשונית המוצלחת של Guidde בשוק התוכנה", אמר דרור נחומי, שותף כללי ב -Norwest Venture Partners. "החזון של Guidde משלב טכנולוגיות AI ועריכת תוכן שיאפשרו לכל סוג של ארגון יצירה ותחזוקה של תוכן טכני בהיקפים נרחבים", הוסיף.
Guidde חוותה צמיחה משמעותית בהכנסות מאז השקת המוצר בשנה שעברה, וכבר נמצאת בשימוש בקרוב 500 ארגונים שונים, בהן חברות כמו  SentinelOne, LiveNation, Nuvei , Redis ואחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה