דיגיטל וטק

קבוצת מר זכתה בשני מכרזים בהיקף של כ-20 מיליון שקל

קבוצת מר הודיעה כי זכתה בשני מכרזים להקמת אתרי תקשורת במדינה במרכז אמריקה בהיקף כולל משוער של כ-20 מיליון שקל עם אופציה להכפלתו לכ-40 מיליון שקל
מערכת ice | 
רועי הס (צילום יחצ, shutterstock)
קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה היום (שלישי) כי זכתה בשני מכרזים להקמת אתרי תקשורת בהיקף כולל משוער של כ-20 מיליון שקל עם אופציה להכפלתו לכ-40 מיליון שקל.
הקבוצה תקים עבור חברת תשתיות לאומית במדינה במרכז אמריקה אתרי תקשורת כולל אספקת מגדלי תקשורת והנדסה. ההסכם הוא לתקופת התקשרות ראשונה של כ-12 חודשים, המתחילה מיום חתימת הסכם מסחרי בין הצדדים. בנוסף, ללקוח קיימת אופציה להארכת ההסכם עבור תחולות נוספות. החברה צופה כי ביצוע הפרויקט יושלם עד סוף שנת 2024.
רועי הס, מנכ"ל קבוצת מר, מסר: "על אף מלחמת חרבות ברזל, הפעילות הבינלאומית ממשיכה במגמת הצמיחה, זאת לאחר הירידה שהייתה בתקופת הקורונה. הפעילות שלנו במרכז אמריקה ובדרום אמריקה חוזרת להוות מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה". עוד הוסיף הס, "מדובר בזכייה המתווספת לפעילות עקבית עם הלקוח בשנה האחרונה המהווה הוכחה לשותפות ארוכת טווח אותה אנו מתחזקים עם לקוחותינו".
לאחרונה פרסמה החברה כי זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמה ושדרוג אתרי איסוף לרבות תכנון, אספקה והתקנה בגבולות המדינה ובאתרים שונים. מדובר על פרויקט בהיקף משוער של לפחות 36 מיליון שקל לתקופה של 36 חודשים עם אופציה להארכה ולגידול בהיקף הפרויקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה