השוק

קבוצת מר זכתה במכרז של משרד הביטחון בהיקף 36 מיליון שקל

קבוצת מר זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמה ושדרוג אתרי איסוף לרבות תכנון, אספקה והתקנה בגבולות המדינה ובאתרים שונים. מדובר על פרויקט בהיקף משוער של לפחות 36 מיליון שקל לתקופה של 36 חודשים
מערכת ice | 
רועי הס (צילום יחצ, shutterstock)
קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה כי זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמה ושדרוג אתרי איסוף לרבות תכנון, אספקה והתקנה בגבולות המדינה ובאתרים שונים. מדובר על פרויקט בהיקף משוער של לפחות 36 מיליון שקל לתקופה של 36 חודשים עם אופציה להארכה ולגידול בהיקף הפרויקט.
שיעור הרווחיות בפרויקט עומד על שיעור הרווחיות המקובל בפרויקטים דומים של החברה וחברת הבת. הזכייה של החברה כפופה להתקשרות בהסכם מחייב בין הצדדים ומימושה בהזמנות שצפויות להתקבל מהלקוח.
נזכיר כי לאחרונה פרסמה החברה את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השני של 2023 שהראו צמיחה עקבית בהכנסות וברווח וחיזוק האיתנות הפיננסית עם צבר ההזמנות שמסתכם בכ-545 מיליון שקל ברבעון השני של 2023, לאור המשך הגידול בפעילות הבין-לאומית ומימוש פרויקטים גדולים באפריקה ודרום אמריקה.
ההכנסות הרבעוניות עלו בכ-37% לכ-155 מיליון שקל והרווח התפעולי הרבעוני הסתכם בכ-8.8 מיליון שקל. החברה המשיכה בשיפור האיתנות הפיננסית ורשמה עליה בשיעור ההון למאזן שעמד על כ-18.2% בהשוואה ל-17.6% ברבעון הקודם. כמו כן, הרווח נקי עמד על כ-2.6 מיליון שקל, עליה של כ-26% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד.
רועי הס, מנכ"ל קבוצת מר מסר: "פעם נוספת משרד הבטחון בוחר בנו כשותף בשנים הקרובות בהקמת אתרי איסוף ומבחינתנו מדובר בהבעת אמון ביכולות ובאיכויות שלנו בכלל ובפתרון שלנו בפרט. אנו נמשיך להתמקד בתחום הביטחון להיות השותפים האסטרטגיים של לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה