דיגיטל וטק

אינוקום מקבוצת אמן ברכישה משמעותית: תגייס 100 עובדים חדשים

INNOCOM מקבוצת AMAN רוכשת את WEBISCOPE, כאשר היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים. ווביסקופ תמשיך את הפעילות הקיימת מול לקוחותיה ותתמזג לפעילויות שאר המוצרים אותם מייצגת כיום אינוקום בישראל
מערכת ice | 
אבטחת מידע וסייבר (צילום pexels, freepik, pixabay)
אינוקום, חברת הפצת המוצרים מקבוצת AMAN מודיעה על רכישתה של חברת ווביסקופ (WEBISCOPE). במסגרת הרכישה תמשיך פעילות ווביסקופ אל מול הלקוחות והשותפים הקיימים ותתמזג לפעילויות שאר המוצרים אותם מייצגת כיום אינוקום בישראל. 
חברת ווביסקופ נוסדה ב-2013 ע"י שרון פריאל, מנכ״ל החברה ויניב לוי, סמנכ״ל הטכנולוגיות, ומייצגת בישראל מספר מוצרים כאשר ההתמחות המרכזית שלה הינה בעולמות ה- Observability. במסגרת תחום זה מייצגת ווביסקופ את New Relic - שהינו מוביל גרטנר עולמי.

ווביסקופ נחשבת חברה מובילה בתחום ה-Observability שצובר תאוצה בשנים האחרונות, מאפשר יכולות ניטור ואנליטיקה מקצה לקצה (Full Stack) הכולל את הרשת, תשתיות, ענן, יישומים, חווית משתמש הקצה, מודלים של למידת מכונה ועוד. בין המוצרים הנוספים המיוצגים על ידי החברה ויוטמעו בפרוטפוליו של אינוקום, ניתן למצוא את StrongDM - פלטפורמה לניהול דינמי של הרשאות גישה, PagerDuty  – פלטפורמת תפעול מונעת בינה מלאכותית ועוד רבות נוספות.

שרון פריאל- מנכ"ל WEBISCOPE, תומר פרי- מנכ"ל אינוקום, בן פסטרנק- מנכ"ל קבוצת אמן, יניב לוי- סמנכ"ל טכנולוגיות WEBISCOPE (צילום יח"צ)
אינוקום מייצגת ומפיצה בישראל חברות מובילות בעולמות הסייבר, תשתיות ותקשורת. בין היקף והפעילות השנתי של אינוקום נאמד כיום ביותר מ 200 מיליון שקל בשנה. החברה נמצאת בצמיחה מואצת ומתרחבת משמעותית בימים אלה עם גיוסים רבים.
במקביל לרכישה, מודיעה קבוצת AMAN על כוונתה לגייס מאה עובדים נוספים בחודשים הקרובים. בין התפקידים שהחברה מחפשת ניתן למנות אנשי פיתוח, מפתחי סייבר, אנליסטים ועוד.
סך הכל מעסיקה החברה כיום 3,500 עובדים, רובם בישראל ובמרכזי הפיתוח של החברה בפולין, הונגריה ופורטוגל שנותנים שירותים טכנולוגיים חיצוניים לכלל החברות בישראל.
תומר פרי, מנכ“ל אינוקום: "אנו מברכים את ווביסקופ על הצטרפותה לאינוקום. הרכישה של ווביסקופ מעשירה את הפורטפוליו של אינוקום לעולמות ה- Observability וכן לעולמות אחרים, ללקוחותינו ושותפינו. אנו ממשיכים כל הזמן להעשיר את הפורטפוליו שלנו על מנת שיתן מענה מקצה לקצה לארגונים כאשר הדגש הוא להתמקד במובילות עולמיות. אני משוכנע שהסינגריה בין החברות תייצר פתרונות שלמים וטובים יותר עבור לקוחותינו ושותפינו".
שרון פריאל, מנכ“ל ווביסקופ: ״חיפשנו שותף אסטרטגי אשר ירחיב את גישתה של החברה לשוק ה- Enterprise המקומי והבינלאומי וייסיע לנו לקדם את החברה לשלב הבא בהתפתחותה העסקית. שילוב הכוחות עם אינוקום מקבוצת אמן יוצר סינרגיה רבת עוצמה שתבוא לידי ביטוי בשילוב הפתרונות שמציעה ווביסקופ יחד עם הגודל והקשרים הענפים של קבוצת אמן״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה