דיגיטל וטק

החרם הצליח: המנכ"ל שהתבטא באנטישמיות הודיע על התפטרותו

לאחר שמספר חברות גדולות כמו אינטל, גוגל ואמזון הודיעו שהם מחרימות את וועדת Web Summit הודיע המנכ"ל שהתבטא נגד ישראל על התפטרותו
מערכת ice |  1
התפטרות (צילום vecteezy)
מנכ"ל Web Summit פאדי קוסגרייב הודיעו על התפטרות מתפקידו, זאת לאחר שמספר חברות גדולות כמו אמזון, גוגל ואינטל הודיעו על החרמת הוועידה בראשותו. כזכור קוסגרייב כתב התבטאויות אנטישמיות נגד מדינת ישראל בקשר למבצע בעזה. אמזון הייתה החברה האחרונה בשורת חברות בכירות שהודיעו על החרמת הוועידה.
בהצהרה ששיגר קוסגרייב נכתב: "לצערי, ההערות האישיות שלי הפכו להסחת דעת מהאירוע, מהצוות שלנו, מנותני החסות שלנו, מהסטארטאפים שלנו ומהאנשים שמבקרים בוועידה. אני מתנצל שוב בכנות על כל פגיעה שגרמתי" כך דווח באתר האינדיפידנט.

כזכור, כתב קוסגרייב בחשבון הטוויטר שלו, כשהוא נהנה מתמיכתו של היזם האירי ששוהה בקטאר ומהדהד את מסריו הפרו-פלסטיניים: "אני נדהם מהשיח והפעולות מטעם כל כך הרבה מנהיגים מערביים וממשלות מערביות, כשממשלת אירלנד היא היוצאת מן הכלל שעושה לראשונה את הדבר הנכון. פשעי מלחמה הם פשעי מלחמה, בין הם מבוצעים על ידי בעלי ברית וכך צריך לקרוא להם". כעת מתכוונים בוועידה למנות מנכ"ל חדש בהקדם האפשרי כדי להוציא אותה לפועל כמתוכנן בחודש הבא בליסבון בירת פורטוגל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תאמינו לאנטישמיהזה ההתפטרות היא למראית עין
    האמיתי 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להחרים לנצח
    סגור