דיגיטל וטק

אינסטגרם מתנצלת בפני גולשים פלסטינים: "תיקנו את הבעיה"

 הרשת החברתית אינסטגרם מבית מטא, פרסמה התנצלות אחרי שחלק מהגולשים הפלסטינים התלוננו לאחרונה כי לצד הפרופילים שלהם נכתב "טרוריסטים פלסטינים": "תיקנו בעיה שגרמה לזמן קצר לתרגומים לא הולמים מהשפה הערבית בחלק מהמוצרים שלנו. אנו באמת מתנצלים על כך שזה קרה"
מערכת ice | 
חשבונות אינסטגרם שנפרצו (צילום shutterstock, vecteezy)
היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, שבועיים בדיוק אל תוך המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. משרד הבריאות הודיע על למעלה מ-4,600 אנשים שנפצעו ופונו לבתי החולים, בעוד 202 אנשים, ביניהם עשרות ילדים וזקנים, נמצאים בשבי החמאס.
בתוך כך, הרשת החברתית אינסטגרם מבית מטא, שנמצאת בבעלותו של מארק צוקרברג, פרסמה התנצלות אחרי שחלק מהגולשים הפלסטינים התלוננו לאחרונה כי הכיתוב "שבח לאל, טרוריסטים פלסטינים נלחמים למען חירותם", הופיע בתרגום לצד תמונת הפרופיל שלהם באינסטגרם, זאת מכיוון שהחברה הוסיפה לצד המילה פלסטין את המילה טרוריסטים.
למעשה, מדובר בעיקר בגולשים שהשתמשו במילה "פלסטין", הוסיפו תמונה של דגל הרשות הפלסטינית או שהשתמשו במילה הערבית "אלחמדולילה". בהודעת ההתנצלות שפרסם דובר מטא נכתב כי "תיקנו בעיה שגרמה לזמן קצר לתרגומים לא הולמים מהשפה הערבית בחלק מהמוצרים שלנו. אנו באמת מתנצלים על כך שזה קרה". בנוסף לכך, הודיעה החברה כי הכניסה כלים חדשים על מנת למנוע פרסום של חדשות ומידע מזויף על המלחמה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה