דיגיטל וטק
אמזון בצעד דרמטי: זה מה שייכנס לשירות הסטרימינג ב-2024
עוד ב-
אמזון הודיעה כי תכניס לשירות הסטרימינג שלה אמזון פריים פרסומות, החל מהשנה הבאה. ענקית המסחר האלקטרוני תשתווה למתחרותיה נטפליקס ומקס, אשר הפרסומות מהוות חלק חשוב בתקציב ההשקעה שלהן, על מנת שיוכלו להמשיך ולהגדיל את ההשקעה לאורך תקופה ארוכה. מאמזון נמסר כי יהיה מדובר בפרסומות מוגבלות. הוצאות התוכן של אמזון זינקו בשנה שעברה ב-30% ל-16.6 מיליארד דולר.
אמזון לא חשפה כמה זמן יימשכו הפרסומות אך אמרה כי הנתח שלהן יהיה מופחת לעומת הטלוויזיה וספקי סטרימינג אחרים. לקוחות שירצו לראות את התכנים ללא פרסומות יוכלו להוסיף של 2.99 דולר לחודש בנוסף למחיר המנוי. באמזון מספר תכני מקור כמו גברת מייזל המופלאה וצ'יטדל הנכללים במנוי החודשי של 139 דולר לשנה. שירותי הסטרימיניג התחילו להכניס לאחרונה פרסומות, גם אם זה אומר להפסיד מנויים. כתוצאה מכך הם מוכרים מודעות או מעלים מחירים חודשיים.
שירות הסטרימינג של דיסני העלה בחודש שעבר את המחירים בפעם השנייה בתוך פחות משנה, כאשר העלות החודשית ללא פרסומות עלתה ב-3 דולר, למחיר של 13.99 דולר לחודש. גם הולו תגדיל את המנוי החודשי ללא פרסומות ב-3 דולרים, ל-17.99 דולר. גם פיקוק עשתה בחודש יולי את העלאת המחירים הראשונה שלה אי פעם.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה