דיגיטל וטק

אמזון בצעד דרמטי: זה מה שייכנס לשירות הסטרימינג ב-2024

אמזון תכניס פרסומות לשירות הסטרימינג שלה החל מ-2024 ותשתווה למתחרותיה נטפליקס ומקס. מדובר בסכומי כסף אותם חייבת החברה על מנת להמשיך ולהגדיל את ההשקעה שלה לאורך תקופה ארוכה
מערכת ice | 
אמזון פריים וידאו (צילום יח"צ)

אמזון הודיעה כי תכניס לשירות הסטרימינג שלה אמזון פריים פרסומות, החל מהשנה הבאה. ענקית המסחר האלקטרוני תשתווה למתחרותיה נטפליקס ומקס, אשר הפרסומות מהוות חלק חשוב בתקציב ההשקעה שלהן, על מנת שיוכלו להמשיך ולהגדיל את ההשקעה לאורך תקופה ארוכה. מאמזון נמסר כי יהיה מדובר בפרסומות מוגבלות. הוצאות התוכן של אמזון זינקו בשנה שעברה ב-30% ל-16.6 מיליארד דולר.

אמזון לא חשפה כמה זמן יימשכו הפרסומות אך אמרה כי הנתח שלהן יהיה מופחת לעומת הטלוויזיה וספקי סטרימינג אחרים. לקוחות שירצו לראות את התכנים ללא פרסומות יוכלו להוסיף של 2.99 דולר לחודש בנוסף למחיר המנוי. באמזון מספר תכני מקור כמו גברת מייזל המופלאה וצ'יטדל הנכללים במנוי החודשי של 139 דולר לשנה. שירותי הסטרימיניג התחילו להכניס לאחרונה פרסומות, גם אם זה אומר להפסיד מנויים. כתוצאה מכך הם מוכרים מודעות או מעלים מחירים חודשיים.

שירות הסטרימינג של דיסני העלה בחודש שעבר את המחירים בפעם השנייה בתוך פחות משנה, כאשר העלות החודשית ללא פרסומות עלתה ב-3 דולר, למחיר של 13.99 דולר לחודש. גם הולו תגדיל את המנוי החודשי ללא פרסומות ב-3 דולרים, ל-17.99 דולר. גם פיקוק עשתה בחודש יולי את העלאת המחירים הראשונה שלה אי פעם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה