דיגיטל וטק

קיסייט משיקה מכשיר חדש שיקל על חייהם של מהנדסי RF

חברת קיסייט טכנולוגיות משיקה נטוורק אנלייזר וקטורי חדש שמיועד למהנדסי RF. המכשיר מספק מדידות מהירות ומדויקו של מדדי 'גודל וקטור שגיאה' לצד שלל יתרונות נוספים
מערכת ice | 
מהנדס חשמל (צילום freepik)
חברת קיסייט טכנולוגיות השיקה נטוורק אנלייזר וקטורי (VNA) ראשון מסוגו לשוק הביניים – Keysight ENA-X - בעל יכולות לספק מדידות מהירות ומדויקות של מדדי 'גודל וקטור שגיאה' EVM ואשר מסייע לקצר זמני אפיון ותכנון של רכיבים בכ-50%.
הביקוש ליכולות העברת מידע מהירות בצירוף זמני השהיה קצרים, עומדים בבסיס פיתוח הדור בא של מערכות תקשורת אלחוטיות הפועלות בתדרי רדיו (RF). כדי להבטיח שמשדרים ומקלטים יעמדו בדרישות אלו הרי שמהנדסי RF צריכים לבצע בדיקת תכנון וביצועים של הרכיבים. ביצוע מדידות רכיבים אלו בתנאים קרובים למציאות יכול לצרוך זמן רב, מצריך שימוש במכשירים מרובים ותהליכי הכנה ארוכים. כמו כן, מדידה מדויקת של EVM, הדרושה היום למרבית המשדרים והמקלטים, מחייבת שימוש במכשיר נטוורק אנלייזר וקטורי בעל ביצועים גבוהים במיוחד.
מכשיר הנטוורק אנלייזר החדש מתוצרת קיסייט מתייחס לאתגרים אלו, והוא מיועד להעניק למהנדסי RF פלטפורמה ייעודית לשוק הביניים, המכילה תוכנה לניתוח עיוותי מודולציה, כולל כיול וקטורי במישור הדקי הרכיב הנבדק. הארכיטקטורה של המכשיר החדש יכולה לבצע בדיקות מרובות בחיבור אחד, המסייעת לפשט את ההכנות לבדיקה, תורמת לביצוע חוזר מהיר של הבדיקות, ומאיצה אותן.
בין היתרונות הנוספים של המכשיר החדש: פתרון אינטגרטיבי – המכשיר כולל אפקונוורטר אינטגרלי, גישה ישירה למקלטים שלו, ותוכנה לניתוח עיוותי מודולציה, שמאפשרת אפיון של מגברי RF תחת צורות אפנון מורכבות ובתדר גבוה של עד 44 גיגה-הרץ (GHz); הכנה פשוטה – המכשיר מצריך כיול אחד, דבר שמאיץ בכ-50% את משך העבודה; תוצאות מדויקות – המכשיר מבוסס על רכיבים המיוצרים בטכנולוגיה בלעדית על ידי קיסייט, דבר שמבטיח דיוק מירבי של התוצאות ביחס למוצרים אחרים בשוק.
עוד מציינים בקיסייט כי המכשיר הוא ידידותי להפעלה, הוא בעל אותו Look & Feel של כל משפחת הנטוורק אנלייזרים המיוצרים על ידה – כולל תפריטים וכפתורי הפעלה. המוצר החדש מיועד לשימוש על ידי מהנדסי RF בתעשיית התקשורת, סקטור התעופה והלוויינות, יצרניות מעבדים, תעשיות ביטחוניות, אוניברסיטאות ועוד.

נטוורק אנלייזר וקטורי חדש. קרדיט: קיסייט
ג'ו ריקרט, סגן נשיא ומנהל כללי בחברת קיסייט, ציין: "בעבר תוכנת ניתוח עיוותי המודולציה שלנו הייתה משולבת בפתרונות הנטוורק אנלייזר מהסדרה האיכותית והיקרה ביותר שלנו מדגם PNA-X. הפתרון החדש, המשלב את התוכנה העוצמתית הזו, מיועד לשוק הביניים, והוא אידיאלי לאפיון ותכנון של מגברי הספק. הרכיבים הבלעדיים המיוצרים על ידי קיסייט, ואשר מוטמעים במכשיר החדש, מספקים הספק מוצא גבוה, טווח דינאמי, דיוק רב ויציבות של המערכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה