דיגיטל וטק

חשש באנבידיה: זו תהיה התוצאה של מגבלות על ייצוא שבבים

בחברת השבבים וכרטיסי המסך מזהים את הלחץ בממשל האמריקאי ואת המגבלות שמנסים להטיל בייצוא שבבים לסין. כעת, סמנכ"לית הכספים מתארת מה החשש שלה מצעד זה
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג מנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock, יוטיוב/ NVIDIA)
המשבר בין ארצות הברית לסין בתחום השבבים הולך וגדל בתקופה האחרונה. ממשל ביידן הטיל מגבלות על חברות שבבים כמו nvidia על מנת למנוע מסין להפוך למעצמה בתחום זה ובתחום הבינה המלאכותית.
כעת באנבידיה מביעים חשש כי המגבלות שהוטלו על החברות והלחץ שממשל ביידן מפעיל עליהם, עלול להקריס את שוק ייצור השבבים האמריקאי. "אנחנו מאמינים שהסנקציות הנוכחיות משיגות את התוצאה ההפוכה, כך אמרה סמנכ"לית הכספים בחברה קולט קראס. "אנחנו לא מצפים שמגבלות נוספות על יצוא השבבים שלנו לכל העולם יפגעו בנו כלכלית".
היא המשיכה וטענה: "בטווח הארוך, מגבלות נוספות או איסור על מכירה של מערכי המידע שלנו לסין, יגרמו להפסדי הזדמנויות רבים לתעשייה האמריקאית ותקשה על רצונה להפוך לאחת מהמובילות בעולם בתחום הבינה המלאכותית."
הביקוש מצד הסינים לשבבים בתחום זה גדולים מאוד. רק לאחרונה החברות הסיניות וביניהן: באידו, בייטדאנס, טנסנט ועליבאבא, הזמינו כ-100 אלף שבבים מחברת אנבידיה בעלות כוללת של כמיליארד שקל, שבבים אלו אמורים להיות מסופקים השנה. בנוסף, החברות ביצעו הזמנה בעלות של כ-4 מיליארד דולר של שבבים שיגיעו אליהן בשנה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה