דיגיטל וטק

וואטסאפ מתחדשת: כך תוכלו להתחבר לחשבון בקלות

וואטסאפ עובדת על תכונה שתאפשר אימות חשבון דרך המייל במטרה לשפר את האבטחה והפרטיות עבור המשתמשים שלה לאחר שכיום דורשת וואטסאפ אימות משתמשים דרך הטלפון
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)

חששות הפרטיות והאבטחה הופכים לחשובים יותר על משתמשי וואטסאפ אשר מחפשים דרכים לחזק את אמצעי האבטחה שלהם ועל זה בדיוק עובדת מטא בימים האחרונים. חשוב לציין כי פיתוח פיצ'רים הוא תהליך מתמשך וסביר להניח שהוא יעבור בדיקות ושיפורים יסודיים לפני שיהפוך זמין לציבור. 

לפי דיווח באתר WAbetainfo העוקב אחר עדכוני הוואטסאפ, החברה צפויה להציג שיטת התחברות נוספת דרך המייל או מספרי הטלפון, ע"י הצעת האימות דרך המייל תתאפשר למשתמשים גמישות ונוחות בגישה  לחשבונות תוך שמירה על תקני אבטחה, דבר זה יועיל עבור המשתמשים אשר לא מעוניינים להתחבר דרך הטלפון שלהם, וואטסאפ תבדוק שיטת התחברות זו לפני שתאפשר לכלל המשתמשים להתחבר דרכה, דבר זה ישפר את אבטחת החשבון והפרטיות עבור המשתמשים.

למרות שמדובר במקור די אמין בכל הקשור לוואטסאפ, מטא עדיין לא אישרה את הנושא אולם אם המידע יתברר כנכון, שיטת התחברות דרך המייל תהיה נוחה עבור משתמשים שאיבדו את הטלפון או כרטיס הסים שלהם ועדיין ירצו להתחבר למשתמש בוואטסאפ, בנוסף זה יעזור גם למשתמשים אשר יש להם בעיות בשרת ולא יוכלו להתחבר באמצעות SMS.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה