דיגיטל וטק

איגוד ההייטק: "קיימת ירידה קיצונית בהשקעות בתעשיית ההייטק"

מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק: "אנו דורשים שהממשלה תעשה את מה שהיא שצריכה לעשות במצב כזה. הנושא של גיוס כסף ממוסדיים הוא לא דבר חדש. וכעת, בגלל מה שיש מולנו זו יוזמה שחייבת להצליח"
מערכת ice | 
מריאן כהן (צילום סיון פרג')
במהלך דיון ועדת הכלכלה, בוועדת המשנה לקידום ההייטק הישראלי בנושא עידוד הגופים המוסדיים להשקיע בחברות הייטק ישראליות כחלופה לירידה בהשקעות זרות, מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק, ציין כי: "על מנת שנדע מה אנחנו צריכים לעשות, אנו צריכים לדעת בפני מה אנחנו עומדים. קיימת ירידה קיצונית בהשקעות בתעשיית ההייטק בישראל ובעיקר בסטארטאפים. מדובר על נפילה תהומית עם צניחה של כ- 80%. משמעות הדבר היא בעיקר הרג של תעשיית הסטארטאפים". 
עוד הדגיש כהן: "אנו באיגוד ההיי-טק מייצגים בעיקר את התעשיות היותר מבוססות וותיקות  אך גם אנחנו בעוד שנה - שנתיים צריכים את הסטארטאפים האלו  ואם לא נדע לעודד אותם כבר היום – נהיה בצרה גדולה הרבה יותר מחר. אנו  דורשים שהממשלה תעשה את מה שהיא שצריכה לעשות במצב כזה. הנושא של גיוס כסף ממוסדיים הוא לא דבר חדש. וכעת, בגלל מה שיש מולנו זו יוזמה שחייבת להצליח".
כזכור, בחודש מרץ, עם פיטוריו של שר הביטחון, יואב גלנט, כהן דרש לעצור את הרפורמה המשפטית, כשאמר: "אתמול בלילה נחצה קו אדום נוסף שהוא מבחינתו הקו האחרון שמפריד בינינו לבין התהום. אנחנו לא נקבל את הזה. אם ראש הממשלה לא יעצור, אנחנו נעצור את המהלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה