דיגיטל וטק

מיקרוסופט חוגגת: בית המשפט אישר את עסקת הגיימינג של העשור

ההודעה שקירבה את ענקית הטכנולוגיה לעסקה המיוחלת: "בית המשפט מוצא שה-FTC לא הראה סבירות שהיא תוכיח את טענתה כי המיזוג האנכי המסוים הזה, בענף הספציפי הזה, עשוי להפחית באופן משמעותי את התחרות. להיפך, העדויות הרשומות מצביעות על גישה רבה יותר של צרכנים ל-Call of Duty ולתכנים אחרים של Activision. לפיכך, הבקשה לצו מניעה זמני נדחית"
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה/ freepik, Magma Images, brian smale)
שופט פדרלי בסן פרנסיסקו דחה את בקשת ועדת הסחר הפדרלית (FTC) לצו מניעה כנגד השלמת רכישתה של יצרנית משחקי הווידאו Activision Blizzard על ידי מיקרוסופט. עם זאת, העסקה לא לגמרי ברורה. ה-FTC יכול כעת להביא את ההחלטה לבית המשפט לערעורים בארה"ב, כמו כן שתי החברות חייבות למצוא דרך קדימה כדי לפתור את התנגדות רשות התחרות והשווקים בבריטניה.
"אחריותו של בית המשפט במקרה זה היא צרה. זה להחליט האם על אף הנסיבות הנוכחיות הללו, יש לעצור את המיזוג - אולי אפילו להפסיק - עד להכרעה של התביעה המנהלית של ה-FTC", כתבה השופטת ג'קלין סקוט קורלי בהחלטתה שפורסמה היום (שלישי). "מהסיבות שהוסברו, בית המשפט מוצא שה-FTC לא הראה סבירות שהיא תוכיח את טענתה כי המיזוג האנכי המסוים הזה, בענף הספציפי הזה, עשוי להפחית באופן משמעותי את התחרות. להיפך, העדויות הרשומות מצביעות על גישה רבה יותר של צרכנים ל-Call of Duty ולתכנים אחרים של Activision. לפיכך, הבקשה לצו מניעה זמני נדחית".
מניית Activision Blizzard הגיעה לשיא של 52 שבועות של 92.91 דולר למניה לאחר שבית המשפט המחוזי של מחוז צפון קליפורניה הוציא את ההחלטה. מיקרוסופט הסכימה לקנות את היצרנית תמורת 95 דולר למניה.
"אנחנו אופטימיים שהפסיקה של היום מסמנת דרך לאישור רגולטורי מלא במקומות אחרים ברחבי העולם ואנו מוכנים לעבוד עם הרגולטורים בבריטניה כדי לטפל בכל החששות שנותרו כדי שהמיזוג שלנו יוכל להיסגר במהירות", כתב מנכ"ל Activision Blizzard, בובי קוטיק, בתזכיר לעובדים.
גם מיקרוסופט בירכה על ההחלטה: "אנו אסירי תודה לבית המשפט בסן פרנסיסקו על ההחלטה המהירה והיסודית הזו ומקווים שרשויות שיפוט אחרות ימשיכו לפעול לקראת פתרון בזמן", אמר בראד סמית', נשיא וסגן יו"ר מיקרוסופט, בהצהרה. "כפי שהוכחנו בעקביות לאורך התהליך הזה, אנו מחויבים לעבוד ביצירתיות ובשיתוף פעולה כדי לטפל בבעיות הרגולטוריות”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה