דיגיטל וטק

מטריקס זכתה במכרז של עיריית רמת גן בהיקף 9 מיליון שקל

חטיבת הפינטק והדיגיטל של מטריקס זכתה במכרז לאפיון, פיתוח, הקמה ותחזוקה למערכות הדיגיטל בענן של עיריית רמת גן.  ההסכם צפוי להימשך בשלב הראשון 3 שנים בהיקף מוערך של כ-9 מיליון שקל עם אופציה להארכת התקופה
מערכת ice | 
מטריקס ועיריית רמת גן (צילום נועה הכהן)
חטיבת הפינטק והדיגיטל של מטריקס זכתה במכרז לאפיון, פיתוח, הקמה ותחזוקה למערכות הדיגיטל בענן של עיריית רמת גן. כחלק מן הטרנספורמציה הדיגיטלית ושיפור השירות המקוון לאזרח המבוצעים בעיריית רמת גן באמצעות אגף מערכות מידע בעירייה, נבחרה מטריקס להמשיך בפיתוח עולמות הווב והמובייל של העיריה עם שירותים מקוונים חדשים, תוך מתן דגש על חווית משתמש ברמה גבוהה, שילוב כלים טכנולוגיים מתקדמים ומתן מענה לאתגרים הדיגיטליים העתידיים בעולמות השירות המוניציפלי והציבורי. ההסכם צפוי להימשך בשלב הראשון 3 שנים בהיקף מוערך של כ-9 מיליון שקל עם אופציה להארכת התקופה.  
אורן אדלר, מנהל קבוצת דיגיטל במטריקס, אמר: "אנו גאים בזכייתנו במכרז של עיריית רמת גן. באמצעות מומחי הפיתוח של מטריקס דיגיטל ומומחי חווית המשתמש של מטריקס Experience מטריקס תוביל את פיתוח אתר האינטרנט של העיריה ואפליקציית המובייל. אנו מודים לעיריית רמת גן על הבחירה בנו ומתרגשים לקראת העבודה המשותפת שתאפשר לנו להצעיד את החדשנות הדיגיטלית של העירייה לתושביה.
קובי נח, מנמ"ר עיריית רמת גן, אמר: "בתום מכרז מתקדם בחרה עיריית רמת גן במטריקס בזכות ניסיונה הרב בתחום הדיגיטל. אין ספק שהשותפות של עיריית רמת גן עם מטריקס תביא בשורה ענקית לתושבי העיר בתחום הדיגיטל ולחוויית משתמש מתקדמת, אשר תהווה מגדלור בעולם המוניציפלי והשוק הפרטי. רמת גן שמה לעצמה למטרה להמשיך ולהוביל בשירותים המקוונים כפי שקבע מדד דלויט האחרון. בטוחני שהבחירה במטריקס, תביא ליישום פתרון מקצה לקצה בעולמות הדיגיטל במהלך השנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה