מינויים

מתחזקים: מטריקס בשני מינויי בכירים בחטיבת פינטק ודיגיטל

חטיבת פינטק ודיגיטל של מטריקס מתחזקת. בחברה מודיעים הבוקר (שני) על מינויים של שני בכירים חדשים - רועי דימניק לתפקיד מנהל אגף דיגיטל וטכנולוגיות בחטיבת הפינטק ואמיר מילס מונה למנהל אגף פתרונות דיגיטל בחברה
מערכת ice | 
אמיר מילס ורועי דימניק (צילום ליאת טולדנו; סם יעקובסון)
חטיבת פינטק ודיגיטל של מטריקס מודיעה הבוקר (שני) על שני מינויי בכירים חדשים. רועי דימניק מונה למנהל אגף דיגיטל וטכנולוגיות בחטיבת הפינטק והדיגיטל של מטריקס ואמיר מילס מונה למנהל אגף פתרונות דיגיטל בחברה. 
דימניק יהיה אמון על ניהול הדליברי והפיתוח העסקי בפעילויות ופרויקטים עבור לקוחות האנטרפרייז של החטיבה וכן על הגדלת המומחיות שלה ביישום ובהטעמת פתרונות תוכנה מגוונים התומכים בהאצת טרנספורמציה דיגיטלית. 

במסגרת תפקידיו הקודמים היה דימניק סמנכ"ל תפעול ופרויקטים בקבוצת פוינט טכנולוגיות, מנהל תחום הדיגיטל במלם תים ומנהל מחלקת דיגיטל וטכנולוגיות במטריקס. דימניק בעל תואר ראשון בחשבונאות וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במערכות מידע וניהול פרויקטים מהמכללה האקדמית נתניה. 
מילס יהיה אמון במסגרת תפקידו על ניהול והובלה של הפעילויות והפרויקטים עבור הלקוחות השונים בתחום הדיגיטל, תוך הטמעה ויישום יכולות ופתרונות מתקדמים לטובת מענה לצרכים המשתנים. 
בעברו שימש מילס במגוון תפקידים בעולם התקשוב וה-IT בצה"ל וניהל את תוכנית "רישוי זמין" ואת מחלקת הפרויקטים ביעל תוכנה. הוא בעל תואר בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, עם התמחות במערוכת מידע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה