מינויים

חברת דירוג האשראי במינוי מפתיע: זה הסמנכ"ל "החדש"

חברת דירוג האשראי 'מידרוג' מודיעה על מינוי סמנכ"ל ראש תחום מוסדות פיננסים חדש. טוב, חדש זו לא המילה המתאימה - מוטי ציטרין, המכהן כיום כסמנכ"ל וראש תחום מימון מובנה ושירותים נוספים זכה במינוי הנכסף
מערכת ice | 
מוטי ציטרין (צילום סיוון פרג')
חברת דירוג האשראי 'מידרוג' הודיעה הבוקר (שני) על מינוי של מוטי ציטרין, המכהן כיום כסמנכ"ל וראש תחום מימון מובנה ושירותים נוספים, גם לראש תחום מוסדות פיננסים בחברה. 
ציטרין הינו בעל תואר ראשון ושני (מחקרי) בכלכלת סביבה וניהול מהאוניברסיטה העברית, עובד במידרוג כ-6 שנים, במהלכן ביצע שורה של תפקידים מקצועיים וניהוליים כאחד. רק בחודש נובמבר האחרון קודם לתפקידו כסמנכ"ל ראש תחום מימון מובנה ושירותים נוספים. כמו כן, שימש ציטרין במשך שנה כמנהל השקעות בקרן קוגיטו קפיטל - קרן השקעות פרטית המתמחה בהשקעות חוב ואקוויטי. 

אבי שטרנשוס, מנכ"ל חברת מידרוג, בירך: "מוטי ציטרין הינו עובד מנוסה ומוכשר מאוד ואני בטוח שיכולותיו המקצועיות והניסיון שצבר יאפשרו לו למלא תפקיד זה בצורה הטובה ביותר, תוך שימור וקידום המובילות של מידרוג בתחומי הדירוג שבאחריותו". 
מידרוג, מקבוצת מודי'ס, מדרגת כ-280 חברות בתחומי התאגידים, נדל"ן, פרויקטים, תשתיות, מימון מובנה, חברות החזקה ומוסדות פיננסיים. מנכ"ל החברה הוא אבי שטרנשוס והיו"ר הוא ברק סורני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה