כסף וצרכנות

הפינטק בישראל: חותרים לשיתופי פעולה חוצי גבולות

בשבוע שעבר נערך באמסטרדים כנס הפינטק Money 20/20 Europe שהדגיש את העניין הרב בתחום. לא רק סטארט-אפים וקרנות הון סיכון נכחו באירוע, אלא גם משרד האוצר ובנק ישראל
מערכת ice | 
אור ליבן (צילום shutterstock, אייל טואג)
כנס הפינטק Money 20/20 Europe שנערך בשבוע שעבר באמסטרדם חשף את החתירה הנמרצת של ענף הפינטק הישראלי לשותפויות ולשיתופי פעולה חוצי גבולות. הכנס, שבו השתתפו שורה של חברות וגופי פיננסים ופינטק מישראל, הדגיש את העניין המובהק שיש לשחקנים הישראלים בהתרחבות בינלאומית ובבריתות עם גופים בעלי משקל בעולם.
בכנס בלטו בנוכחותם גופים רגולטוריים דוגמת משרד האוצר ובנק ישראל, לצד סטארט-אפים כמו Papaya Global, Grain, Panax וכן קרנות הון סיכון דוגמת Team 8, Battery Ventures ו- Viola Ventures.

אור ליבן, מנכ"ל Airwallex ישראל והמזרח הרחוק, שיתף את רשמיו מהאירוע: "הוועידה והתערוכה שליוותה אותה המחישו את החדשנות במגוון מגזרי פינטק, ביניהם סחר אלקטרוני, תשלומים דיגיטליים ואבטחת סייבר. יותר חברות מתעניינות בהזדמנויות להרחבת היכולות הפיננסיות המשובצות בפלטפורמות קיימות, וכן בהשפעת תהליכי הגלובליזציה המחודשת. ככל שעסקים חותרים להתרחבות בינלאומית, הם מבינים את הצורך שלהם בפתרון משתלם מקצה לקצה שיכול לתמוך בשאיפתם".
Airwallex, שהשיקה בחודש מאי את פעילותה בישראל, נוסדה בשנת 2015 במלבורן אוסטרליה והיא אחת החברות בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר בעולם בתחום התשלומים והתשתיות הפיננסיות. שווי החברה הוא 5.5 מיליארד דולר והיא גייסה יותר מ-900 מיליון דולר מקרנות שונות. לחברה 1,300 עובדים ב-20 משרדים ברחבי העולם וצופה לגייס עוד כ-500 נוספים בשנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה