דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה ל-200 מיליון משתמשים: זה השדרוג שמגיע לאפליקציה

בוואטסאפ לעסקים יושקו דרכים מהירות ויעילות יותר לפנות ללקוחות ויצירת מודעות ישירות לואטסאפ ללא חשבון פייסבוק, חיבור עסקים קטנים ללקוחותיהם בצורה פשוטה וקלה יותר ועוד
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
וואטסאפ מודיעה הבוקר (שלישי) על כמה חידושים מרגשים ב-WhatsApp Business: חיבור עסקים קטנים ללקוחותיהם בצורה פשוטה וקלה יותר, כמו כן, יושקו דרכים מהירות ויעילות יותר לפנות ללקוחות ויצירת מודעות ישירות לואטסאפ ללא חשבון פייסבוק.
למעלה מ-200 מיליון משתמשים באפליקציית WhatsApp Business יוכלו בקרוב ליצור מודעות פייסבוק ואינסטגרם שיועברו ישירות ל-WhatsApp ללא צורך בחשבון פייסבוק: "בקרוב, נאפשר לעסקים קטנים ברחבי העולם המנהלים את פעילותם בואטסאפ ליצור, לרכוש ולפרסם מודעת פייסבוק או אינסטגרם ישירות באפליקציית WhatsApp Business. מה שאומר שלא יהיה צורך כלל בחשבון פייסבוק (!) - כל מה שידרש מעסקים כדי להתחיל בתהליך הוא כתובת מייל ואופן תשלום".

כאשר משתמשים לוחצים על מודעה, היא תפתח צ'אט בואטסאפ בו ניתן יהיה לשאול שאלות, לצפות במוצרים ולבצע רכישות. מודעות אלו הן אחת הדרכים החזקות ביותר לגרום ללקוחות פוטנציאליים לשלוח הודעות וואטסאפ, וכך לפתוח הזדמנויות חדשות לעסקים קטנים הפועלים רק דרך WhatsApp וזקוקים לדרך פשוטה יותר להתחיל לפרסם.
להגיע ליותר לקוחות במהירות: ברגע שעסקים קטנים מוצאים לקוחות חדשים, חשוב שיהיו להם כלים להתחבר אליהם במהירות, בקלות ובקנה מידה נרחב. בקרוב יתחילו בוואטסאפ לבחון פיצ'ר חדש ב-WhatsApp Business בו לעסקים קטנים תהיה אפשרות לשלוח הודעות מותאמות אישית ללקוחות שלהם - כמו תזכורות לפגישה, ברכות ליום הולדת או אפילו עדכונים על מכירה לחג - בצורה מהירה ויעילה יותר.
במקום לשלוח ידנית את אותה הודעה למספר לקוחות, פיצ'ר חדש זה יעניק לעסקים את היכולת לשלוח הודעות פרסונאליות, עם שם הלקוח וכפתורי קריאה לפעולה הניתנים להתאמה אישית לרשימת לקוחות ספציפיים כמו "לקוחות VIP" או "לקוחות חדשים", לתזמן את היום והשעה בהם ההודעות יישלחו ואז לראות מה עובד.
סוג הודעה מתקדם זה יוצע בתשלום באפליקציית WhatsApp Business למי שיהיה מעונין בכך. פרטים נוספים על הודעות אלו ישותפו בהמשך. עסקים קטנים הם ליבם הפועם של קהילות מקומיות ואנו נרגשים לשמוע כיצד כלים חדשים אלו מסייעים להם להעמיק את הקשר שלהם עם הלקוחות ולהגדיל את פעילותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה