דיגיטל וטק

מנכ"ל אפל מודה: "אני נלהב מ-ChatGPT, אנו בוחנים אותו מקרוב"

למרות שחברת אפל הגבילה לעובדיה את השימוש ב- ChatGPT, המנכ"ל טים קוק אומר כי "ברור שהוא משתמש בצ'אטבוט", אך מודע לסכנות של הפצת דעות קדומות ומידע מוטעה ולכן "החברות צריכות לווסת את עצמן ולהפעיל החלטות אתיות"
מערכת ice | 
טים קוק, מנכ (צילום unsplash, ויקיפדיה/ President.gov.ua)
מנכ"ל אפל, טים קוק, חושף כי הוא משתמש בצ'אטבוט של בינה מלאכותית (AI) ChatGPT ואומר כי הוא מתלהב מ"יישומיו הייחודיים".
בראיון לתוכנית "בוקר טוב אמריקה" אמר קוק כי ענקית הטכנולוגיה אפל עוקבת באופן פעיל אחר התוכנה, ולמרות שהחברה שלו משלבת בינה מלאכותית, הציבור הרחב לא בהכרח מחשיב את התכונות הללו כבינה מלאכותית.

"אוי כמובן שאני משתמש בזה", אמר קוק בריאיון, "כן, אני מתרגש מזה. אני חושב שיש לזה כמה יישומים ייחודיים ואתה יכול להמר שזה משהו שאנחנו בוחנים מקרוב".
אולם בעוד ש-ChatGPT ו-Google Bard מציגים "הבטחה גדולה", לדברי קוק, הם גם נושאים בסיכון של הצגת "דברים כמו דעה קדומה, מידע מוטעה ואולי אף גרוע יותר במקרים מסוימים". הוא הדגיש את המשמעות של מעקות בטיחות ורגולציה של AI. מנכ"ל אפל הוסיף כי עולם הבינה המלאכותית חזק וכי הוא מתפתח במהירות.
 
"אם מסתכלים על המשך הדרך, אז זה כל כך עוצמתי שחברות צריכות להפעיל את ההחלטות האתיות שלהן. הרגולציה תתקשה להתמודד גם עם ההתקדמות בנושא הזה כי היא נעה כל כך מהר. אז, אני חושב שזה חובה על חברות לווסת את עצמן", הוסיף.
החדשות הללו מגיעות כמה שבועות לאחר שאפל הגבילה את השימוש ב-ChatGPT ובכלי בינה מלאכותית חיצוניים אחרים עבור עובדיה, שכן אפל מפתחת טכנולוגיה דומה, כפי שפורסם בוול סטריט ג'ורנל. לפי הפרסום אפל מודאגת מהדלפת נתונים סודיים על ידי עובדים שמשתמשים בתוכניות הבינה המלאכותית, ולכן המליצה לעובדיה לא להשתמש ב-Copilot של GitHub בבעלות מיקרוסופט, המשמש לאוטומטיות כתיבת קוד תוכנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה