דיגיטל וטק

אפל נכנסת בצעד ענק לעולם השבבים: עסקת המיליארדים נחשפת

אפל חתמה על עסקה בהיקף של מאות מיליארדי דולרים עם יצרנית השבבים האמריקנית ברודקום לפיתוח רכיבים וחלקים של רשתות אינטרנט 5G
מערכת ice | 
אפל (צילום pixabay, vecteezy)
אפל הודיעה היום (שלישי) על עסקה חדשה בהיקף של מאות מיליארדי דולרים עם יצרנית השבבים האמריקנית ברודקום לפיתוח רכיבים וחלקים של רשתות אינטרנט 5G.
"אנחנו מתרגשים ליצור התחייבויות ושותפויות שרותמות את היצרתיות, את השנינות ואת רוח החדשנות של תעשיית השבבים האמריקאית", כתב טים קוק בהודעה לתקשורת על העסקה.

מניית ברודקום עלתה ביום שלישי בבוקר בכמעט 2%. מניית אפל ירדה בפחות מ-1%. הרכיבים שתפתח ברודקום יכללו מסנני FBAR ורכיבי קישוריות אלחוטיים אחרים, על פי ההודעה. רכיבים אלו שונים ממודמי 5G שמיוצרים על ידי קוואלקום.
אפל אמרה שההסכם שלה עם ברודקום הוא חלק מהמחויבות שלה לשנת 2021 להשקיע 430 מיליארד דולר בכלכלה האמריקנית. המהלך מסמן את השלב האחרון בשותפות בין שתי החברות, שכן ברודקום הודיעה שתמכור 15 מיליארד דולר ברכיבים אלחוטיים לאפל ב-2020.
החברה מסרה כי העסקה עם ברודקום תאפשר לה גם להשקיע ב"פרויקטי אוטומציה קריטיים ושיפור מיומנות" עם מהנדסים וטכנאים אחרים. אפל כבר תומכת ביותר מ-1,100 משרות במתקן ייצור המסננים של ברודקום בפורט קולינס, קולורדו, FBAR, על פי ההודעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה