דיגיטל וטק

מיקרוסופט ישראל מכריזה על פיצ'רים חדשים במיקרוסופט VIVA

מיקרוסופט ישראל מכריזה על פיצ'רים חדשים במיקרוסופט VIVA כולל שילוב מערכת Copilot שעתידה לעזור לאנשים להיות פרודוקטיביים יותר באמצעות הכנת יעדים לעבודה בהמשך, הפקת סיכומים, תשובות ועוד
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
מיקרוסופט מכריזה על תכונות חדשות שמגיעות ל-Microsoft Viva ועל דוח מיוחד חדש של Work Trend Index, המתמקד במעורבות העובדים. בהתבסס על ההשקה של Copilot ב-Microsoft 365, שנועדה לעזור לאנשים להיות פרודוקטיביים יותר, מיקרוסופט מרחיבה כעת את Copilot ל-Microsoft Viva, כדי לעזור למנהלים לבנות כוח עבודה מעורב יותר.
חלק מהיכולות המרכזיות כוללות: Copilot ב-Viva Goals יכול לספק יעדים מומלצים ממסמך תכנון או אסטרטגיה, ולסכם את התקדמות המטרה. Copilot ב-Viva Engage יכול לעזור למנהיגים להתחיל בניסוח תקשורת לעובדים. Copilot ב-Viva Topics יעזור למשתמשים להתעדכן מהר יותר בנושא ספציפי על ידי הפקת סיכום והצעת תשובות על סמך מספר מסמכים הקשורים לנושא.
מיקרוסופט גם מביאה את גלינט לתוך Viva. עם Viva Glint החדשה, לארגונים יהיה כעת כלי סקר למדידה ולשיפור המעורבות על ידי חיפוש ופעולה לפי משוב של עובדים. התוספת של Copilot ל-Viva Glint נועדה לעזור למנהלים לסכם אלפי הערות על סקרי עובדים ולספק להם דרך חדשה לחקור משוב על ידי שאילת שאלות בשפה טבעית. שילוב Viva Glint ו-Viva Insights נועד לספק למנהלים את היכולת לקשר בין נתוני מעורבות עובדים מצטברים לנתונים התנהגותיים כדי לחשוף תובנות חדשות לגבי מה שעשוי להניע את המעורבות למעלה או למטה בצוות.
כמו כן, מיקרוסופט תשחרר דו"ח מיוחד חדש של מדד המגמות בעבודה, המדגים מדוע מעורבות עובדים חשובה לשורה התחתונה וכיצד בינה מלאכותית יכולה לעזור. הממצאים העיקריים יראו:
1. ארגונים שהתמקדו במעורבות עובדים ביצעו ביצועים פיננסיים כפולים מאלו של ארגונים שהחריגו אותה.
2. תקשורת ברורה והגדרת יעדים פותחת את מעורבות העובדים.
3. כדי לקיים מעורבות, מנהיגים זקוקים לגלגל תנופה משוב - לולאה מתמשכת של נתונים שנאספים, מנותחים ופועלים על פיו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה