דיגיטל וטק

אפל משיקה עדכון גרסה קריטי לאייפון: הנה מה שצריך להכיר

אפל השיקה לאחרונה גרסה חדשה ל-iOS אך זו לעומת האחרות כוללת קצת יותר מכמה תיקונים של באגים. העדכון החדש ישדרג אותנו במעל 30 אימוג'י חדשים, נוכל ליהנות מסירי מעט יותר אנושית ומפיצ'ר בידוד קול
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
אפל מוציאה כל כמה זמן את העדכונים והגרסאות למכשירי האייפון שלה, שכולנו מכירים ולרוב כוללים עדכונים קלים בלבד, טיפול במספר באגים וכדומה. עם זאת, עדכון הגרסה החדש שהחברה הוציאה, iOS 16.4 שונה קצת מהרגיל ומציג עדכונים מעט יותר מעניינים.
העדכון החדש כולל כמו תמיד את התיקונים הקלאסיים ולצד זאת לא פחות מ-31 אימוג'ים חדשים (בהם לב וורוד, ידיים רועדות סימן של וייפי ועוד) ושדרוג קל לקול של סירי, שכעת נשמע יותר אנושי. כמו כן, פיצ'ר חדש ומעניין הוא בידוד הקול שמאפשר לעסוקים שבינינו לקיים שיחות טלפון גם במקומות רועשים מבלי שאותו רעש יפריע למאזין לשמוע את המדבר. 
עם זאת, פונקציה זו תופעל רק אם תיכנסו למיקום הנכון במרכז הבקרה בעת שאתם בשיחה, וברגע זה תפעילו את הפיצ'ר. לצד זאת, פיצ'רים נוספים כוללים אפשרות הקלטה על מפות באפליקציית מזג האוויר, עמעום אוטומטי של סרטונים עם אפקטים של אור אשר עלולים להזיק לאנשים רגישים ועוד.
לבסוף, העדכון החדש מאפשר שליחת פושים באינטרנט וזאת אם נתתם לכך את הרשות. משמע, אם יש לכם אפליקציית רשת על המסך הבית בעלות גרסת iOS הן יוכלו להתריע בפניכם בעזרת פושים, מה שעד כה לא התאפשר אם לא היו הגרסאות הרלוונטיות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה