דיגיטל וטק

דינמיקה מציגה תוצאות שיא: זינוק של 600% בשנתיים בלבד

דינמיקה מסכמת היום את שנת 2022 עם רווח נקי של 42 מיליון שקל, מה שמצביע על גידול של 600% בשנתיים האחרונות
מערכת ice | 
אלי פיניש ושימי תבורי (צילום יח"צ דינמיקה)
דינמיקה מסכמת היום (רביעי) את שנת 2022 עם רווח נקי של 42 מיליון שקל, מה שמצביע על גידול של 600% בשנתיים האחרונות. החברה ממשיכה לצמוח בקצב מהיר בהכנסות.
הדוחות שהתפרסמו משקפים צמיחה של 600% בשנתיים האחרונות כאמור, זאת לצד גידול בהכנסות בכל הפרמטרים. החברה ממשיכה לצמוח בקצב מהיר בהכנסות, אודות למהלכים משמעותיים כמו: מיתוג מחדש, שפה פרסומית מרעננת, הקמת סניפים בקונספט חדשני, אתר ecommerce המוביל בקטגוריה ושירות תיקונים ייחודי עם טכנאי שמגיע עד הבית. 
אלי אדדי מסר: ״במהלך 2022 המשכנו במגמת הצמיחה המואצת של השנים האחרונות, השקנו שפה פרסומית חדשה, לצד המשך גידול בדיגיטל והרחבת רשת החנויות עם פתיחת סניפים בקונספט חדשני. הובלנו את השקות אפל וסמסונג בישראל, עם ההצעה המשתלמת ביותר ללקוח. המיקוד שלנו בקטגוריית המובייל הוכח כדבר הנכון". 
דינמיקה נותרה ממוקדת לאורך השנים האחרונות וחיזקה את היסודות כשיצרה הובלה משמעותית בקטגוריית הסמארטפונים, עם פריסה רחבה, אתר ecommerce עם משלוחים מהיום להיום, והמותג הצומח ביותר בקטגוריה ב-3 שנים האחרונות. מוקדם יותר השנה דינמיקה הודיעה על פתיחת 8 סניפים ברחבי הארץ בהשקעה של 4 מיליון שקל. 
פתיחת הסניפים מתבצעת לצד אתר הסחר המקוון שבבעלותה שרושם צמיחה דו ספרתית מדי שנה. חלק מהסניפים כוללים מעבדות עם תיקון במקום. הפריסה של דינמיקה בכל רחבי הארץ, לצד אתר הסחר המקוון, מאפשרים לצרכן לפגוש את דינמיקה במקום שנוח לו: באינטרנט, או במקום שקרוב לביתו, ולקבל שירות בכל רחבי הארץ.
בנוסף, בחודשים האחרונים לקחה דינמיקה את נושא הפרזנטור כמה צעדים קדימה: אלי פיניש שהעניק לפרסומות של דינמיקה את הטון הייחודי כאשר ביצע את הקריינות בשנתיים האחרונות, הפך להיות גם הפנים של המותג, וזאת לצד שימי תבורי. מדובר בקמפיין הגדול בתולדותיה של דינמיקה, שלווה במיתוג חדש, תחת המסר "אמרתם מובייל, אמרתם דינמיקה!". האסטרטגיה השיווקית החדשה, בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים, באה לידי ביטוי בשפה התקשורתית וגם במיתוג מחדש בסניפים ובדיגיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה